Dostum ben alayım göndereyim sana

Elimde 2 tane var şu anda.Hiç tavsiye etmem.Sanırım seninkide bizimki gibi s2 ampüldür.Ve bizim ampül tipimize göre üretilmiş hiç bir kaliteli beyaz ampül yok!.Elimdeki 2 ampülünde sorunları şöyle.Birinde kısaları yakıyorsun iyi güzel yanıyor.Uzunları bir açıyorsun farı kapatmışsın gibi odak sorunu oluşuyor.Öteki ampül ise beyazdan çok sarı yanıyor ve beyazda da aynı sorun var.Daha iyi aydınlatma istersen xenon+mercek düşün.Forumdaki arkadaşlar tadilat konusunda yardım edecektir.Ama bana sorarsan bırak kalsın.Şu anda narva sarı orj. ampül kullanıyorum.Tekrardan gözlerim açılmış gibi geldi motosiklete binince.