150 zat'mı aman aman.... ben onu taşıyorummmm.(gene bozuldu)

Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
63
arkadaşlar honda'nın scootırlarını alın kurtulun yedek parça ucuz bırak 500 km 1000km yi ben 15000km yaptım tık yok tek parça değişmedi sıfırı 2800ytl!tavsiye ederim! :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst