- Katılım
- 12 Tem 2006
- Mesajlar
- 231
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar, kafama takıldı da mahallede arkadaşların vitesli motorlarıyla ara sıra turluyorum, 1. viteste scooterın ulaşabileceği son hıza ulaştığım oluyor, geçenlerde arkadaşımda ki suzuki an hk ye ve honda activa ya bindim.. Bu motorlar 100 cc 125 cc dolaylarında , ( mondial in 150 cclik motoru ) ibre kimisinde 120 kimisinde 160 :queen: Fakat 80 i geçmiyor bu motorlar, ibre bir kandırmaca mı ? cc ile ibre orantısız, peki neden bu kavramlar arasında uçurum bulunuyor..