- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #161
Depoyu fullemeye gitti galiba
Sabaha cızılır
İmzanın ilk satırına ve konuya olan katkına bakarak, forum hakkındaki fikirlerimi pekiştirmemi sağladığın için teşekkür ederim arkadaşım
Depoyu fullemeye gitti galiba
Sabaha cızılır
Bu iş sadece buradan olmaz zaten burada aktif bir yazışma sistemi yok kim nezaman girerse bide o başlığa tıkladıysa görebiliyor yada bir sonraki girişinde aklına gelmiyor bence bu daha çok tabana yayılmalıydı bunun yoluda face,msn ve tweeter den geçiyor gibi tabii bu kendi fikrim ........istanbulda binlerce motor var ama kaçtanesi MT de ???İmzanın ilk satırına ve konuya olan katkına bakarak, forum hakkındaki fikirlerimi pekiştirmemi sağladığın için teşekkür ederim arkadaşım![]()