15 gün geçti sertifikalar yok ?

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
27 Kasim direksiyon sinavi
03 Aralik sertifika teslimi
08 Aralik ehliyet elimdeydi. Petek surucu kursu/Besiktas-Istanbul :cat: Besiktas Trafik Tescil Mudurlugu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------



bende şişli emniyetinden alacağım ama yok allah yok yılbaşından sonraya sarkıtmaya çalışıyorlar heralde zamlı vermek için:mrgreen:
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
3
slm kardeş cbf 150 2011 model sıfır alcam cbf 150 ler birbirine benziyor 2011 model oldugunu nereden anlıyacam 3850 plakasız anlaştım fiyat konuda ne diyon

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

online seni gordum sitede konu dışında kusra bakma
 
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
20
27 kasım A2 direksiyon sınava girdim 9 kasım sertifikamı alıp aynı günde ehliyetimi aldım sen sürücü kursunu ara iyice sıkıştır neden böle oldugunu söle
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
27 kasım A2 direksiyon sınava girdim 9 kasım sertifikamı alıp aynı günde ehliyetimi aldım sen sürücü kursunu ara iyice sıkıştır neden böle oldugunu söle

27 kasımda girip 9 kasımda almakta ilginç:cherry::cherry::cherry:

hala haber yok yani kursun ihmali diyeceğim ama gerçekten çok kaliteli,güvenilir ve köklü bir kurs meb biraz aylaklık ediyor diye düşünüyorum
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
50
benim sertifikada hazir dosyada ama su an elimde para yok bekletiyorum. haftaya insaallah veririm emniyete :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
13. gün yani bu gün B sınıfı sürücü serfitikamı almış bulunmaktayım.
darısı diğer arkadaşlarıma :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
reis mah deki ptt ye hiç uğradınmı bence senin evraklar orada seni bekliyor gibime geliyor 2,50 tl verip birde imza attınmı alabilirsin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst