- Katılım
- 23 Haz 2005
- Mesajlar
- 1,237
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar motorumun iç lastklerini değiştirecem uzun süredir ancak gelin görün ki iç lastik bulamadım.130-140/90/15 diye bir iç lastik.bikac yerde var onlarıda zor buldum zaten ama onlarda uymuyo zira sorun; lastik hava dolum yeri standart iç lastiklerde oldugu gibi değil,şamrelden çıktıktan hemen sonra 90 derece açı yapıyo. yani "L" şeklinde. yok da yok hiç biryerde yok. bana bu iç lastiği bulabileceğim bir adres ya da bir fikir verirseniz sevinirim.
******************************************
- Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.
- Bu başlık amacına ulaşmıştır.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
*********************¿*********************
******************************************
- Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.
- Bu başlık amacına ulaşmıştır.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
*********************¿*********************