14 şubat Partisi

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
sevgili belifeless,senin gibi yüreği sevgi dolu biri yalnız değidir.:rendeer: Yalnız değilsin...:rendeer:
Şulecim,partine katılmayı çok isterdik ama bu yıl 2.sini gerçekleştireceğimiz MT İZMİR 14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ partisi için komisyonumuzunda düşüncelerini alarak geçen seneki partimizin yapıldığı yerde bir organizasyon düşünüyoruz.Sizlere iyi eğlenceler..:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ii laf etmişsin walla dishy helal olsun sana
motoru olan bi de sevgilimm yoook diyorsa
2si de olmayan vursun başını taşlara :mrgreen:

İnsan motoru olunca sevgiliyi pek aramıyor ki :) Bazen fazlalık gibi görüyorum (burayı okumayacağını biliyorum ya:p )
Aman yine de iyi ki var :) :rendeer:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
sevgili belifeless,senin gibi yüreği sevgi dolu biri yalnız değidir.:rendeer: Yalnız değilsin...:rendeer:
Şulecim,partine katılmayı çok isterdik ama bu yıl 2.sini gerçekleştireceğimiz MT İZMİR 14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ partisi için komisyonumuzunda düşüncelerini alarak geçen seneki partimizin yapıldığı yerde bir organizasyon düşünüyoruz.Sizlere iyi eğlenceler..:rendeer: :rendeer: :rendeer:
SÜPEEEEEER
böylece bizde nereye gitsek ne yapsak diye düşünmemize gerek kalmadı. lütfen buradaki katılım listesini açılacak topiğin katılım listesine ekleyin. çünkü hepbirlikte GELİYORUUUUUUUUUUUUUZ.
sevgili akrep abla
bu organisyon tamamen 9 eylül çalışanlarıyla kendi içimizde düşündüğümüz küçük bir programdı. sonra mt içinde paylaşmak isteyen arkadaşları haberdar etmek için bir topic açmak geldi aklımıza.
o yüzden lütfen yanlış anlaşılmasın:rendeer: :rendeer: :rendeer:

şule gelmek isterim ama duruma bakıcam
malumm manisanın tek yalnızı benimm sanırım
sevgilisi uzakta olanlardan birini kafalarsam
onu da alıp geliriz
ama sen beni şimdilik listeye yazma
bende hep son dakika terslikler çıkıyor çünküü

yazalım yazalım seni biraz zora sokmazsak geleceğin yok demekki özlemcim hadi mutlaka bekliyoruz bak MT İZMİR sevgililer günü partiside olacak orayada gidicez böyle bir organizasyon olduğunu bilmiyordum bir taşla iki kuş. bir niyetle iki eğlence çıktı yani:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: OLEEEEEEEEEEEEEYYYY
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
7
Birgün bende tabi sizlerle İZMİRDE görüşürüm umarım ; bu arada tüm yalnız kalplerinde kendi hayatlarınla olan sevgililer gününü kutlarım ..YapıLACAK OLAN partide şimdiden iyi eğlenceler İZMİR MT AİLESİ..AYVALIK CAN..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Merhaba arkadaşlar
14 Şubat sevgililer gününü yalnız geçirecek olan tüm arkadaşlarla birlikte güzel bir eğlencede buluşalım.9 eylülden birkaç arkadaş kendi aramızda konuşurken aklımıza böyle bir fikir geldi.bize katılmak isteyen arkadaşlar olursa bekleriz. yeri ve saati henüz tam olarak kesinleşmediği için şimdilik yazmıyorum. daha sonra ortak bir kararla belirleriz.


Katılım listesi
pelin bilen (9 eylül)
neşe (9 eylül)
akın (9 eylül)
yılmaz (9 eylül)
zuhal+ ersal (9 eylül)
speedygirl şule
volkan çimen
rüzgar bey
sokemon
ironline
tarkan
belifeless
prometheus
sabırküpü

not: mt izmir 14 şubat partisi topiği açılınca bu listedeki isimleri katılım listesine ekleyebilirmiyiz sevgiler

güzel fikir...bizim proyu çözemedim ama...:p bu kadar kilometre katedeceğine göre bir ambians var...:queen:

Merhaba arkadaşlar
14 Şubat sevgililer gününü yalnız geçirecek olan tüm arkadaşlarla birlikte güzel bir eğlencede buluşalım.9 eylülden birkaç arkadaş kendi aramızda konuşurken aklımıza böyle bir fikir geldi.bize katılmak isteyen arkadaşlar olursa bekleriz. yeri ve saati henüz tam olarak kesinleşmediği için şimdilik yazmıyorum. daha sonra ortak bir kararla belirleriz.


Katılım listesi
pelin bilen (9 eylül)
neşe (9 eylül)
akın (9 eylül)
yılmaz (9 eylül)
zuhal+ ersal (9 eylül)
speedygirl şule
volkan çimen
rüzgar bey
sokemon
ironline
tarkan
belifeless
prometheus
sabırküpü

not: mt izmir 14 şubat partisi topiği açılınca bu listedeki isimleri katılım listesine ekleyebilirmiyiz sevgiler


ughlychild yoksa bende yokum....:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
SÜPEEEEEER
yazalım yazalım seni biraz zora sokmazsak geleceğin yok demekki özlemcim hadi mutlaka bekliyoruz bak MT İZMİR sevgililer günü partiside olacak orayada gidicez böyle bir organizasyon olduğunu bilmiyordum bir taşla iki kuş. bir niyetle iki eğlence çıktı yani:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: OLEEEEEEEEEEEEEYYYY

şulecim zora sokmak değil ki olay
manisaya dönüş otobüsü maluum erken bitiyor
farkındaysanız hep mecitle gelip gittim bu yüzden
dönüş problem olduğu için sık sık aranızda olamıyorum ne yazıkki
çrş bizden gelen olursa gelebilirim ancakk
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Sevgililer gununde yanlizim diyen bayanlara duyurulur, ben ve arkadaslarim sizlere eslik etmek icin haziriz... Hersey sizin icin...

Gİttardando senin isi Şule ablayla birlikte bagladik hemen satış yaptin bize...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana msn den sölemişti , otobüsle gitcekmiş :p :cherry:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
izmirin kızı yaktı beni :( ceren diye sewgilim wardı 3 gün önce ayrıldık.....yaktı beni izmir yaktı..cok kırgınım izmire coooookkk ben 14 subatta cekip kafayı uyucam ....tüm asıkları öptüm iyi eğlenceler....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han yoksa bana mı yaziyon anlayamadim:queen: :queen: :queen:

sen zahmet etme, eger beni helikopterle gezdirirsen bogazda, atlar gelirim istanbula:queen:

hacı bize bişey kalmamış aldığım duyumlara göre...kızlar parçalamış seni...:p


paylaşılamayan irrkekk ugly...:p
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
güzel fikir...bizim proyu çözemedim ama...:p bu kadar kilometre katedeceğine göre bir ambians var...:queen:




ughlychild yoksa bende yokum....:queen:

pro nun galiba iş görüşmesi olacak ogünlerde yanlış bilmiyorsam eğer arkadaşlar
sercaaaaaaaaaaaaan geliyorsun değilmi ekliyorum seni listeye

şulecim zora sokmak değil ki olay
manisaya dönüş otobüsü maluum erken bitiyor
farkındaysanız hep mecitle gelip gittim bu yüzden
dönüş problem olduğu için sık sık aranızda olamıyorum ne yazıkki
çrş bizden gelen olursa gelebilirim ancakk

ayıp ettin özlemcim bizde kalırsın. dönmek zorunda değilsinki. gel benim misafirim ol. memnuniyetle...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
herkes senin gibi sanıyo diye evde kaldim be abi:mrgreen:

kanka ulaşılmaz ayağına yatıyosun kızlarda bizle çıkmaz diye köşelerine çekiliyo...abi Türk kızlarıyla takılmıcaksın...yabancı turistlerin kızlarıyla çıkıcaksın...ama kışın tabi elin mahkum bizim tripli çirkin kızlarımıza...:p


ha birde İzmir tayfasının nesine uyuz oluyom biliyomusun...


Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)


işte buna...dışarıdan bakacağına onlıne ol bak dimi...:farao: ince hesaplar var...

nasıl yaniiiiiiiiii:silent: :silent: :silent: :silent: :silent:

hayrola kıskandınmı...çatlada patlaa...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
prometheus
Vay beee bi parti için İzmire gidiyosun ha? :queen: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst