- Katılım
- 9 Ara 2005
- Mesajlar
- 616
sevgili belifeless,senin gibi yüreği sevgi dolu biri yalnız değidir.:rendeer: Yalnız değilsin...:rendeer:
Şulecim,partine katılmayı çok isterdik ama bu yıl 2.sini gerçekleştireceğimiz MT İZMİR 14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ partisi için komisyonumuzunda düşüncelerini alarak geçen seneki partimizin yapıldığı yerde bir organizasyon düşünüyoruz.Sizlere iyi eğlenceler..:rendeer: :rendeer: :rendeer:
Şulecim,partine katılmayı çok isterdik ama bu yıl 2.sini gerçekleştireceğimiz MT İZMİR 14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ partisi için komisyonumuzunda düşüncelerini alarak geçen seneki partimizin yapıldığı yerde bir organizasyon düşünüyoruz.Sizlere iyi eğlenceler..:rendeer: :rendeer: :rendeer: