14 şubat Partisi

Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Merhaba arkadaşlar
14 Şubat sevgililer gününü yalnız geçirecek olan tüm arkadaşlarla birlikte güzel bir eğlencede buluşalım.9 eylülden birkaç arkadaş kendi aramızda konuşurken aklımıza böyle bir fikir geldi.bize katılmak isteyen arkadaşlar olursa bekleriz. yeri ve saati henüz tam olarak kesinleşmediği için şimdilik yazmıyorum. daha sonra ortak bir kararla belirleriz.


Katılım listesi
pelin bilen (9 eylül)
neşe (9 eylül)
akın (9 eylül)
yılmaz (9 eylül)
zuhal+ ersal (9 eylül)
speedygirl şule
volkan çimen
rüzgar bey
sokemon
ironline
tarkan
belifeless
prometheus
sabırküpü
uglychıld
arkadaşlar bu linkle devam ediyoruz
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/27748-mt-izmir-sevgililer-gunu-partisi.html
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çift olarak gelinemiyormu?....Bekarlar partisi gibi bişeymi?...İlginç.....Keşkem yalnızmı olsaydım ne?....

Yok halimden memnunum size iyi eğlenceler.....Umarım seneye bu şekilde kalmassınız....:rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmirin adamları.

Merhaba arkadaşlar
14 Şubat sevgililer gününü yalnız geçirecek olan tüm arkadaşlarla birlikte güzel bir eğlencede buluşalım.9 eylülden birkaç arkadaş kendi aramızda konuşurken aklımıza böyle bir fikir geldi.bize katılmak isteyen arkadaşlar olursa bekleriz. yeri ve saati henüz tam olarak kesinleşmediği için şimdilik yazmıyorum. daha sonra ortak bir kararla belirleriz.


Katılım listesi

tarkan

Kızlar Tarkan'da geliyor.:p kaçırmayın...
Sevgili kardeşim
sen şimdi şöyle bir cümle yazmışsın:

"Sonsuzun benimle bir savaşı var. SENİ gördüğüm o ilk andan beri."

Ve hala 14 şubatı yalnız kutluyorsun!!!!
Olacak iş değil....
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Bizim kızlar 14 Şubat Saplar Partisi yapalım dediler, sonra tehlikeli olduğunu düşünüp vazgeçtiler... :queen:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
14 Şubat galiba yalnız olacam; ama siz izmirdesiniz ben izmit :salut: size iyi eğlenceler...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Abla maalesef ben ve Serçedando katılamıyoruz kusura bakmayın :queen: Vallahi bilseydim böyle bir parti yapılacağını ilan-ı aşkımı 14 şubat sonrasına saklardım:queen: . (Canım şaka yapıyorum ben seni bir yalnızlar partisine değişir miyim?:rendeer: )

Yok şaka maka o gün ikimiz de çalışıyoruz, yalnız yada birlikte, parti yapacak durumda değiliz. Size iyi eğlenceler.

yaz beni de :cat:

Zorunluluktan SS binen Endurocu, geyik, yalnız yönetici! Seni tanımasak da gıyabında seviyoruz.


Çift olarak gelinemiyormu?....Bekarlar partisi gibi bişeymi?...İlginç.....Keşkem yalnızmı olsaydım ne?....

Yok halimden memnunum size iyi eğlenceler.....Umarım seneye bu şekilde kalmassınız....:rendeer:

Yalnızlık büyütür, ama yalnızlık çürütür. Özenilecek birşey değil.Sizi eşinizle birlikte ağırlayalım İzmir'de?
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
çelik'ten yalnızlar rıhtımındayımı dinliceksiniz partide :mrgreen: :cherry: :p Gerçekten güzel düşünmüşsünüz yalnız bekarlık sultanlıktır:cherry: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benıde yazın benıde benıde...sımdı siz toplasıp gidersiniz kordon boyunun ılerısınde eglence merkezlerının oldugu bı yer vardı..neydı ısmı yahuu unuttumm :pr:
gecen yaz izmire 4-5 defa gıttımde bende oralara ugramıstım yanii:cherry: .
hatta orda bır suru motorcu görmustum....racingler falan bır suru motorcu vardı......

benıde yazın benıde benıde...sımdı siz toplasıp gidersiniz kordon boyunun ılerısınde eglence merkezlerının oldugu bı yer vardı..neydı ısmı yahuu unuttumm :pr: gecen yaz izmire 4-5 defa gıttımde bende oralara ugramıstım yanii:cherry: .
hatta orda bır suru motorcu görmustum....racingler falan bır suru motorcu vardı......

hatırladım ama hepsını değil


.......... sancak tı herhaldee....
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cokkomık yaa :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Çift olarak gelinemiyormu?....Bekarlar partisi gibi bişeymi?...İlginç.....Keşkem yalnızmı olsaydım ne?....

Yok halimden memnunum size iyi eğlenceler.....Umarım seneye bu şekilde kalmassınız....:rendeer:
çift olarak gelen arkadaşlarımızda var.gel senide bekleriz.bekarlar partisi değil aslında. sevgilisi eşi uzakta olan arkadaşlarımızla birlikte olacağız.

Sevgili kardeşim
sen şimdi şöyle bir cümle yazmışsın:

"Sonsuzun benimle bir savaşı var. SENİ gördüğüm o ilk andan beri."

sevgili patriote
bu sözler Candan Erçetin in albümünde yer verdiği bir şarkının sözleri. Candan Erçetin hayranıyım ve hoşuma gittiği için alıntı yaptım :cat: sevgiler

Bir 9 eylül mezunu olarak bende katılabilirmiyim? :)

istanbuldasın yanılmıyorsam gelebileceksen tabiki buyur gel :rendeer:

yaz beni de :cat:

pro cuuuum yine komikliğin üzerinde :rendeer: :rendeer:

benıde yazın benıde benıde...sımdı siz toplasıp gidersiniz kordon boyunun ılerısınde eglence merkezlerının oldugu bı yer vardı..neydı ısmı yahuu unuttumm :pr:

Alsancaktan bahsediyorsun yanılmıyorsam. izmir e yolunuz düşerse haftalık toplantımıza katılın size ev sahipliği yapar gezdiririz kordon da.:rendeer:

Abla maalesef ben ve Serçedando katılamıyoruz kusura bakmayın :queen: Vallahi bilseydim böyle bir parti yapılacağını ilan-ı aşkımı 14 şubat sonrasına saklardım:queen: . (Canım şaka yapıyorum ben seni bir yalnızlar partisine değişir miyim?:rendeer: )

alicim kardeşim senin gözün morarmamışmıydı ben yanlışmı hatırlıyorum yoksa:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Şule listeye yazdıklarından motoru olanlar varsa onları sil bence :) Gizli gelsinler toplantıya :p Motoru olup yalnızım diyenin alnını karışlarım :p :cat:
İyi eğlenmeler size, bana da sevgiliciğimle :p güzel bir gün :) :)

Not; Motorcu kutlaması atlayıp motorlara gezeriz büyük ihtimal :queen: Hediye olarakta depoları doldururuz :queen: CBR 125 in deposu kaça doluyor acaba ki :mrgreen: Allahtan büyütmedi motoru,yoksa yanmıştık :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hay sen cok yasa ablacım alsancaktı....oralarda cok gezdımde ısım olarak pek bılmıyorum.....karsıyakaya gıtmek ısterdım orda bı arkadasım varda anlarsınızya...bide seferihisar a...oradada anlarsınızya var...:cherry: :cherry:
size iyi eglencelerrrr..
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Şule listeye yazdıklarından motoru olanlar varsa onları sil bence :) Gizli gelsinler toplantıya :p Motoru olup yalnızım diyenin alnını karışlarım :p :cat:
İyi eğlenmeler size, bana da sevgiliciğimle :p güzel bir gün :) :)

Not; Motorcu kutlaması atlayıp motorlara gezeriz büyük ihtimal :queen: Hediye olarakta depoları doldururuz :queen: CBR 125 in deposu kaça doluyor acaba ki :mrgreen: Allahtan büyütmedi motoru,yoksa yanmıştık :mrgreen:

ii laf etmişsin walla dishy helal olsun sana
motoru olan bi de sevgilimm yoook diyorsa
2si de olmayan vursun başını taşlara :mrgreen:

şule gelmek isterim ama duruma bakıcam
malumm manisanın tek yalnızı benimm sanırım
sevgilisi uzakta olanlardan birini kafalarsam
onu da alıp geliriz
ama sen beni şimdilik listeye yazma
bende hep son dakika terslikler çıkıyor çünküü
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
abi bu sefer gelicem yaw..ben de ordayım 9 eylül 2. sınıf ing öğretmenliği..selamlar saygılar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst