Merhaba arkadaşlar..
Gezimize İstanbuldan çok sayıda arkadaşımız gelemedı maalesef ama yine de biz 5 kişi olarak yola çıktık. Pendık ten tek motor gecısı hızlı ferıbotla 11 ytl ımıs orda bıraz bekledık. Daha sonra Gurol arkadasımız Eskıhısardan bınmeyı teklıf ettı. Ordan bastık Eskıhısara..
Burda ferıbota bınerken gorevlının bırı bıze yayaların gectıgı yere gırın dedı.. Bız Ugur abı ıle ordan bır gırdık. Gırdık ama ılersı kapalı. Çıkana kadar canımız çıktı. Yanı en azından benım

Neyse ferıbot yuruyunce hep beraber yukarı cıktık. Cayımız içtik kahvaltımızı yaptık..
Feribota binerken Yalovadan Goksel arkadasımıza yerımızı anlattık . O da hızlı ferıbot ıskelesınde arkadaslar sızı karsılayacak dedi. Bız topcularda inince bastık yalovaya... Orda motorlu arkadaşlar bizi bekliyordu. Bizi alıp kısa mesafedeki çay bahçesine goturduler.. Böyle havalı havalı karşılanmak çok hoş oluyor dogrusu çok gururlandım ben kendi adıma
Orda yalovalı arkadaşlarla biraz sohbet ettik. Sagolsunlar programı yapmışlar: Harley Davıdson Mehmet (Ama motoru mondial 250 imiş ben 1000 lik felan sandım gorunce kocaman duruyor

) bize öncülük yaptı. Yalovanın içinden termale dogru gazladık.. Termal girişini bilenler bilir. Ağaçlar arasından gölgelik bir yol.. Ben araba ile giderken sırf o yoldan gitmek için termal üzerinden giderdim bazen Esenköye... Sonra Termal de çay bahçesine oturduk . Biraz sohbet etme imkanı bulduk. Tabi orda Muhsın arkadasımız başta olmak uzere yalovalı Regalcılerle Bızım regalcıler hemen kaynaştı. Arkadaş ben hayatında bu kadar çabuk kaynaşan bir motorcu grubu görmedim. Her dem kankalar gerçekten
Termalden mükemmel denecek bir köy yolu ile Çınarcığa girdik.. Çınarcıkta resmen gövde gösterisi gibi oldu. Mevsım tam acılmamıştı milletin ağzı buna ragmen açık kaldı.. Sahilde bir nefes aldık.. Ardından sahili takip ederek Teşvikiye üzerinden pideci yere geldik. Pideler yapılırken millet birbirinin motoruna bindi. Ben de acizane bir adet regal ile bir adet kawasakı kross a bındım...
Ordan bir arkadas "abi yayla 15 dakıka dedi" . Yola çıktık... Normal yol bitti .. Stabilize yol başladı. O yolda bitti toprak yol başladı.. O da bitti kayalık taşlı yol başladı. Ben her virajda artık gelmişizdir desem de yol bitmedi

Şaka bir yana tam 15 km toprak yolda tırmanmışız. Her tarafımız toz oldu ama kimse erkekliğe bir şey sürdürmedi. Özellikle de ben yani

Beni orda bıraksalar uyurdum yani nasıl yorulmuştum anlatamam.. Tepede yolumuzu bir dere kesince orda yemeklerimizi yedik . Gulduk eglendik..
Maca yetısmek için yola çıkalım dedik.. Yavaş yavaş inerken bir virajda benim motor tam kenarda hemen hemen ya durdu ya duracak baktım şerefsiz düşecek önce ben düşeyim bari dedim

Zaten yorgundum yattım yola gitti anasını satayım... Motor yan yattı sag grenaj çizildi. Bana birşey olmadı. Zaten ben durdugum yerde düşmeye alıştım hemen balık gibi atlıyom
Motoru kaldırıp yola düştük tekrar. İnişti muazzam bir göl kenarında iki dakika nefes aldık..
Sonra da basıp Yalovaya geldik. Maça yetişmek için hızlı ferıbota atladık .11 YTL verıp pendiğe indik..Istanbulda ferıbottan inince sahil yolunda kendime dikkat ettim daha bir iyi sürmeye başlamışım motoru. Gerçekten bu iş km ve tecrube işi...
Akşam gelince öğrendim ki Muhsin arkadaşımız da motoru çalılara sokmuş . Kendisine geçmiş olsun diliyoruz..
Yalova gezisi gerçekten çok samimi bir havada geçti.Beklediğimden daha güzel oldu. Ben kendi adıma güzel dostluklar kurduğuma inanıyorum. İnşallah bu yaz bol bol sohbet etme imkanı buluruz..Bızım Istanbul grubunun da aynı düşünceleri paylaştıgını düşünüyorum..
Hepsinden helallik diliyorum....
Bu arada buraya attıgım resimler düşük kaliteli resimler. Ben resimlerin kaliteli bastırılabilir versiyonlarını cd ye yazdırıp yalova gurubuna ulaştıracagım ..
Bu arada cep telefonu ile cektıgım videoyu da buraya ekledim umarım acılır dosya..
http://www.zippyvideos.com/7069949275145556/video006/
Selamlar