Ben birçoğunu dinledim ama bir eleştirim var:
Küfürlü olan telefon şakalarının çoğu şaka olmaktan çıkmış, resemen suç işlemişler.. Dikkat ederseniz birçok telefon şakasında aynı hergele konuşuyor ve sürekli karşısındakini tehdit ediyor... Tehditler de öyle böyle değil, sürekli aynı şeyi söylemesi dikkatimi çekti.. Sürekli diyor ki;
"Ben Kürt'üm, oraya gelir seni öldürürüm, kurşunlarım... Bomba koyarım dükkanını havaya uçuracağım seni bıçaklayacağım vs.. vs" Bu arada da sürekli ağır küfürler ediyor... Burada en dikkatimi çeken şey şaka yaptığını sanan cahil herif sürekli "Ben Kürt'üm" diyor... Yani Kürtlerin böyle bir imajı oluşmuş malesef. Sanki bütün pislikler Kürt'lerden çıkar, Kürt'ler korkulacak barbar insanlarmış gibi sürekli Kürt olduğunu ve neler yapacağını söylüyor... Bu beni çok rahatsız etti. "Kürt" teriminin sürekli pislik işlerle anılması veya tehdit unsuru olarak kullanılmaya başlanması beni düşündürdü. Kürt'leri korkulacak ve serseri, bela ve düşman bir etnik grup gibi gösteriyorlar ki bu çok yanlış ve cahilce... Ben Kürt değilim ama Kürt'lerin de Türk olduğunu gözardı etmeyenlerdenim ama Kürtleri bu şekilde kullanmak, kürt olduğuna bile şüphe ettiğim bu insancıkların Kürt'lüğü tehdit unsuru olarak kullanarak "Ben Kürt'üm, herşeyi yaparım, öldürürüm yakarım" vs gibi göstermelerini kınıyor ve diyorum ki;
Böyle şaka olmaz, ben bu adamların yerinde olsam savcılığa başvurur, numarasını, kimliğini tespit ettirir ve bu serserinin anasından emdiği sütü burnundan getirirdim... Böyle şaka olmaz, bu resmen tehdit, öldürmeye teşebbüs, şantaj, ne ararsan var içinde... ve hiç de masum şakalar değiller. Buna şaka demek çok zor. Kadınlara bile "Ben Kürt'üm, şimdi oraya geliyorum seni şöyle yapıcam böyle yapıcam delik deşik edicem vs" şeklinde tehditler savruluyor. Bu şakaları yapanın "şaka" dan haberi yok galiba. Rezil bunlar rezil... Hiç gülemedim malesef.. Ama bazıları çok komik... Tofaş ile ilgili olana çok güldüm..