Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Evet güzel bir gün ve harika yarışlar izledik.
Ahhhh...bir de O kazalar olmasaydı çok daha güzel olacaktı ama yapacak bir şey yok risk her zaman var bu tip müsabakalarda.Kaza geçiren tüm kardeşlerimize geçmiş olsun ve gösterdikleri gayretlerinden dolayı da tebrik etmek istiyorum...ravooo:cat:
Bir kaç kare de ben ekleyeyim.
yarışlar gerçekten mükemmeldi. kulede tur zamanları ile ilgilenirken gözlerime inanamadım . 1.01'lerde dereceler görünce zamanları yanlış hesapladım zannettim. o derece. Bulgarlar özellikle büyük başarı gösterdi yarışlarda.