14-16 ağustos izmir balkan ve türkiye şampiyonası

Katılım
13 May 2009
Mesajlar
5
2hoa4j8.jpg

2dbov92.jpg

33upym0.jpg

35n4v1c.jpg

kdjtc7.jpg

mt1en9.jpg

2rpu0dj.jpg

14wefq.jpg

16h7zmp.jpg

168zrc1.jpg

2ewcw93.jpg

10qbafs.jpg

16ktjxg.jpg

2r2m5bc.jpg

icpwjt.jpg

25zm3ac.jpg

29coz7p.jpg

2f0dav9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Evet güzel bir gün ve harika yarışlar izledik.
Ahhhh...bir de O kazalar olmasaydı çok daha güzel olacaktı ama yapacak bir şey yok risk her zaman var bu tip müsabakalarda.Kaza geçiren tüm kardeşlerimize geçmiş olsun ve gösterdikleri gayretlerinden dolayı da tebrik etmek istiyorum...ravooo:cat:
Bir kaç kare de ben ekleyeyim.

































 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1
yarışlar gerçekten mükemmeldi. kulede tur zamanları ile ilgilenirken gözlerime inanamadım . 1.01'lerde dereceler görünce zamanları yanlış hesapladım zannettim. o derece. Bulgarlar özellikle büyük başarı gösterdi yarışlarda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst