Son Hazırlıklarıda yaptınız Allama siz Hani de sabah yolculuk var, Depolarınız dolu, makinalarınız gıcır gıcır, geriye sabah yola çıkmak kaldı dimi, yarın pazar ya, ne olur ne olmaz diye geceden saatlerinizi de ayarlarsınız siz, uuuufffff yaaaa, hava da güsel olcak, asfalt da dümdüz ohhh beaaaa...... makinesizlik kötüymüş

eeee biz gariplerin de size katılacağı günler elbet bir gün gelecek dimi. sahi gelirmi ...??:silent: