- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Güzel bir iftar buluşması olmuş ne mutlu size cuma günü maltepe buluşmasımı var Ramço o gün evdeyim etkinlik olursa haberim olsun:cat:
evet cuma günü olacak.... maltepede.....
irfan 2 gün sonra net cevap vereceğim sana( riyanist_irf) tam tarih o zaman belli olacak...