- Katılım
- 14 May 2006
- Mesajlar
- 46
- Konu Yazar
- #1
EMOK tarafından düzenleniyor ve 6. sı düzenlenen festivale buyurun motor tutkunları! aracınız ne olursa olsun, çadırınızı, matinizi, uyku tulumunuzu, çöp poşetlerinizi, kişisel temizlik malzemelerinizi, el ya da tepe lambanızı, olta takımınızı, yaz demeyin polar battaniyenizi, kazağınızı, bir şişe şarabınızı kapın gelin... festival alanında içecek ve yiyecek malzemeleri temin edilecek, motor stantları olacak, motorculukla ilgili bilgiler verilecek, iki ayrı yarış olacak, yavaş gitme ve çamur kros, hediyeler de süper.. ayrıca www.enduroclup.org u tıklayarak detaylı bilgiye de ulaşabilirsiniz... orada görüşmek üzere... kaskınız takılı, farınız ve yolunuz açık olsun...