- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 317
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bilinler bilirler bilmeyenler ise söylüyorum gezi ve maceracı olarak sizlere kolay şirin ve tatlı kaçamaklar olarak hazırlamaya çalıştıgımız gezi programımıza yeni bir yer ekleyelim dedik ve çıktık sabahtan yollara oda ne beylikdüzü nde kahvaltıdalar mt site üyeleri daldık onların arasına senmisin kahvaltı yapan yok yok
:queen:


ardından turgut abimiz aradılar karting yarışlarındayım geliyorum tamam okey ne yapalım ver elini il sınırlarını geçelim hatta biraz ucundan fazla çıkmadan maksat gezimize renk katalım

şimdi edirne istikameti yönünden (e6) bahçesehir çıkışlarından sonra habibler çıkışından giriyoruz ve habiblere sapıyoruz

oda ne aynen öyle işte birde baktıkki bu sıcaklarada klima yok bende sırtımı verdim bu rüzgar güllerine oh serinlik vurdu sırtıma şaka biryana yol üstünde birde neler var neler



yassıören kavşagına geldiğimizde bizi heybetiyle gördüğünüz tank karşılıyor arkadaşlar. milli duygularımız hepberaber çoşuyor


burada resim çekmezsem duramam kudururum ben dedim tamam işte olan oldu





evet tabelamızı takip edip habiblere dogru yani yassıörene doğru geçiyoruz

yassıöreni çıkarken yol ayrımından sola devam edip tayakadın saray yönüne devam ediyoruz birkaç kilometreyle peşpeşe gelinebilen bu tabelalardan yönü şaşırmayın sakın


hey kardeş bişeymi dedin ha kapatırız yolu yanlış sapma yani der gibi bakıyorsun öyle

biraz ilerledikçe bizi başka bir tabele ve yol ayrımı karşılıyor burda durup yolgezen çalışması yaptıktan sonra hatta yoldan geçenlere bile istikamet verdikten sonra tayakadın istikametine sapiyoruz bizide her yerde kadınlar takip ediyor yahu olmadı ama yanlış anlaşılacağız



yol manzaralı ve virajlı haliyle virajlı biraz yani 3 km sonra sayılır bizi durusu park karşılıyor burada atlı spor kulubu ve içinde bir müze ve hotelden oluşan büyük bir site alanı var



durusu parkı geçtikten sonra hemen sola bir yol ayrımı var işte balaman köyü tabelası manzaralı ve biraz inişli bir yoldan sonra geliyoruz beldeye ve hemen köy kahvesinde bir mola veriyoruz






köy kahvesinde ter atarken sıtkı amcayla tanıştık çocuklar benim selamımı söyleyin hemen cami yanından devam ederseniz balıçı var ilerde hemen bir güzel dir balıklar buranın terkoz balığıdır lezizdir dedi ve biz durumuyuz hemennnn aynen öyle ordayız yani

evet gelsin balıklar arkadaşlar mekanın yeri kolay hemen köyün altında kalıyor ve biz aynen davette


balıklar harika lokum lokum kılçıktan eser yok valla ustam erbabı dostlar fiyatlar gayet makul hatta makul ötesi

aç adamı tanısınlar da görsünler :queen:


dönerken yine eski kavşaktan örcünlüye sapıp yolumuzu çatalca yönüne devam ettiriyoruz

hande yener söylüyor biz yola devam şarkısıyla çoşup duruyoruz


evet kestanelik sapagından çatalcaya yola devam ede ede vardık çatalcaya

biraz ilerde subaşı karşılıyor bizi burası şirin ve esnafı bol biryer


veeee işte son duragımız olan çatalcaya geldik biraz soluklandık ve e6 bağlantıdan istanbula doğru hareket edip gezimizi tamamladık sevgilerle kalın bizi takip etmeyi ihmal etmeyin

:queen:


ardından turgut abimiz aradılar karting yarışlarındayım geliyorum tamam okey ne yapalım ver elini il sınırlarını geçelim hatta biraz ucundan fazla çıkmadan maksat gezimize renk katalım

şimdi edirne istikameti yönünden (e6) bahçesehir çıkışlarından sonra habibler çıkışından giriyoruz ve habiblere sapıyoruz

oda ne aynen öyle işte birde baktıkki bu sıcaklarada klima yok bende sırtımı verdim bu rüzgar güllerine oh serinlik vurdu sırtıma şaka biryana yol üstünde birde neler var neler



yassıören kavşagına geldiğimizde bizi heybetiyle gördüğünüz tank karşılıyor arkadaşlar. milli duygularımız hepberaber çoşuyor


burada resim çekmezsem duramam kudururum ben dedim tamam işte olan oldu





evet tabelamızı takip edip habiblere dogru yani yassıörene doğru geçiyoruz

yassıöreni çıkarken yol ayrımından sola devam edip tayakadın saray yönüne devam ediyoruz birkaç kilometreyle peşpeşe gelinebilen bu tabelalardan yönü şaşırmayın sakın


hey kardeş bişeymi dedin ha kapatırız yolu yanlış sapma yani der gibi bakıyorsun öyle

biraz ilerledikçe bizi başka bir tabele ve yol ayrımı karşılıyor burda durup yolgezen çalışması yaptıktan sonra hatta yoldan geçenlere bile istikamet verdikten sonra tayakadın istikametine sapiyoruz bizide her yerde kadınlar takip ediyor yahu olmadı ama yanlış anlaşılacağız



yol manzaralı ve virajlı haliyle virajlı biraz yani 3 km sonra sayılır bizi durusu park karşılıyor burada atlı spor kulubu ve içinde bir müze ve hotelden oluşan büyük bir site alanı var



durusu parkı geçtikten sonra hemen sola bir yol ayrımı var işte balaman köyü tabelası manzaralı ve biraz inişli bir yoldan sonra geliyoruz beldeye ve hemen köy kahvesinde bir mola veriyoruz






köy kahvesinde ter atarken sıtkı amcayla tanıştık çocuklar benim selamımı söyleyin hemen cami yanından devam ederseniz balıçı var ilerde hemen bir güzel dir balıklar buranın terkoz balığıdır lezizdir dedi ve biz durumuyuz hemennnn aynen öyle ordayız yani


evet gelsin balıklar arkadaşlar mekanın yeri kolay hemen köyün altında kalıyor ve biz aynen davette


balıklar harika lokum lokum kılçıktan eser yok valla ustam erbabı dostlar fiyatlar gayet makul hatta makul ötesi

aç adamı tanısınlar da görsünler :queen:



dönerken yine eski kavşaktan örcünlüye sapıp yolumuzu çatalca yönüne devam ettiriyoruz

hande yener söylüyor biz yola devam şarkısıyla çoşup duruyoruz


evet kestanelik sapagından çatalcaya yola devam ede ede vardık çatalcaya

biraz ilerde subaşı karşılıyor bizi burası şirin ve esnafı bol biryer


veeee işte son duragımız olan çatalcaya geldik biraz soluklandık ve e6 bağlantıdan istanbula doğru hareket edip gezimizi tamamladık sevgilerle kalın bizi takip etmeyi ihmal etmeyin
