125lik satıp 125lik alınır mı?

Katılım
11 May 2015
Mesajlar
34
ilk motorum scotter'di onu satıp cup aldım sürmeyi öğrenmek için sonra ehliyetimi aldığımdada mondial 125 drit modelini aldım, şimdide bunu satıp yzf 125r almak istiyorum kime söylesem daha büyük bişey al o satılıp aynı ss alınır mı diyor, sizde 125lik satılıp yine bir 125lik alınır mı? :cherry:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sırf şekli var diye alınmaz kısa sürede sıkılırsın. Senin motorundan 2-3 beygir fazla gücü var sadece.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Alınır neden alınmasın. O gücün sana yeteceğini düşünürsün alırsın, yakıt tüketimi önemlidir yine 125 lik alırsın. Şehirler arası pek hız aramam dersin yine alırsın.
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
34
125 drift'te aslında 135lik motor var belki yzf'den daha hızlıdır:thumleft:
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
ilk motorum scotter'di onu satıp cup aldım sürmeyi öğrenmek için sonra ehliyetimi aldığımdada mondial 125 drit modelini aldım, şimdide bunu satıp yzf 125r almak istiyorum kime söylesem daha büyük bişey al o satılıp aynı ss alınır mı diyor, sizde 125lik satılıp yine bir 125lik alınır mı? :cherry:

alınmaz dostum... illa racing istiyorum dersen 250 al... yok önemli değil diyorsan paran da yzf civarındaysa bajaj 200 ns al...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
basamakları ağır ağır çıkacaksın da kamp kurmanın alemi yok :mrgreen:
250 liklere bakabilirsin. alırken fiziksel yeterliliklerini de göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim
 
Katılım
28 Tem 2011
Mesajlar
153
Ben Ramzey 125cc'den Pcx 150'ye geçtim devrim yaşadım :D ama sende nasil olur bilemiyorum.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
O sizin bileceğiniz iş. Oturun, ben falanca motoru neden almak istiyorum, önceliklerim neler? diye sorun kendinize, sonra istediğinizi alın :)
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
34
yzf r25 ve cbr 600f neredeyse aynı fiyata alınabilir motorlar 125liktende 600ss'ye çıkmak istemedim pek, korktuğumdan değil daha önce sürdüm ama insan istiyor gaz açmak istiyor, hava atmak olsun,motorunu görmek olsun, gaza gelmek kolay yani... o yüzden r25 olabilir megelli 250 olabilir çok arada kalıyorum büyük ihtimalle herkes böyle arada kalıyordur seçme konusunda:)
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Alınır, tercih meselesidir. Her araba değişimi yapıldığında CC yükseltmiyoruz değil mi? Nedeni ne? Yakıt tüketimi, maliyetleri ve ihtiyacın olup olmaması ile ilgili.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
alınmasına alınırda yzf r125 sıfır alacaksan alınmaz. sebebi motorun satış fiyatı... her motor değiştirdiğinde cc yükseltmen gerekiyor diye bir zorunluluk yok. şu anda 250cc kullanıyorum ss sınıf 600cc almayı hiç düşünmüyorum. bu kararı verirken dönüp ihtiyaçlarımı ve kullanım şekillerimi düşünüyorum. 600 cc alıp gaz açmak gibi bir dedim yok. motora zaten ihtiyaç çin değil zevk için biniyorum. ne r25 te nede ninja 250 de hiç son hız denemesi yapmadım... aslına bakarsan iki motorda 110km nin üzerine daha çıkmadı... kolay kolayda çıkacağını sanmıyorum.

yarın öbür gün satarken bu motor 120 görmedi dediğimde insanlar inanmayacak ama gerçek o olacak :)
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
dostum alınmaması için bir sıkıntı yok. ama ileride gücünün yetmeyeceğini düşünüyorsan bence enaz 250 cc'lik almalısın. yok 125lik bana yeterde artar hızda güçte çok olmasada olur şekli güzel olsun az yaksın dersen gayet mantıklı.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
450
şuanki hız yetiyorsa alınır.
cc yükseltmeyi düşünmüyorsan alınır.
maddi durumun iyiyse alınır.
düşük hızda ama japon bir motorum olsun diyorsan alınır.
bunların herhangi birinin cevabı hayır ise alınmaz.
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
ilk motorum scotter'di onu satıp cup aldım sürmeyi öğrenmek için sonra ehliyetimi aldığımdada mondial 125 drit modelini aldım, şimdide bunu satıp yzf 125r almak istiyorum kime söylesem daha büyük bişey al o satılıp aynı ss alınır mı diyor, sizde 125lik satılıp yine bir 125lik alınır mı? :cherry:
cbx 250yi satıp 98 model bi titan almıştım zevk meselesi
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
2000 tl civarı cezası olması lazım(!)

Herkesin derdi büyük cc olduğu için alınmaz diyor herkes. :D
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
sen dert edinmezsen kimse dert etmez :) bizim egomuz yüksektir onan cc yetmez bize, elin gavuru onunla dünyayı turlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst