125cclik motorumun ön takım sorunu

Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
3
arkadaşlar 125cc lik vitesli motorumla hafif kasislerde bile ön takımından küt diye ses geliyor.yağının az olduğunu söylediler nasıl bir yağve nekadar koymalıyım.şimdiden ilginize teşekkürler :pr:
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
benim çinli motosikletimdede aynı problem oldu bir kere..yağ koymayı bir dene istersen..bende denedim daha sonra sorun amortisörleri tutan kelepçelerden geliyormuş..belki seninkide aynı yerden olabilir..:cat:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
3
yağkaoymaya kyacamda nasıl bir yağ olacakve ne kadar konulacak onu bilmiyorum
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
amortisör kapakları var..üstte iki tane..gidonun altında o kapakları açıp amortsiör yağından koyabilirsin..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst