Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar 125cc lik vitesli motorumla hafif kasislerde bile ön takımından küt diye ses geliyor.yağının az olduğunu söylediler nasıl bir yağve nekadar koymalıyım.şimdiden ilginize teşekkürler r:
benim çinli motosikletimdede aynı problem oldu bir kere..yağ koymayı bir dene istersen..bende denedim daha sonra sorun amortisörleri tutan kelepçelerden geliyormuş..belki seninkide aynı yerden olabilir..:cat: