125CC ye 250CC blok yerleştirmek. Aprilia rs125 4t içerir..

Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Başlıktanda tahmin edebileceğiniz gibi bir tane yeni kasa rs125 4t alıp elim bollaşıncada 200ns, ninja250r, r25 komple blogmu yerleştirsem diyorum :/ Usta faktörü önemli tabiki ama bu mümkünmü? Randıman alabilirmiyim ne dersiniz?
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
252
Neden olmasın. Mesele zinciri döndürecek bir makina olması. Asıl zorluk motoru, onun için üretilmemiş bir şaseye sabitlemek. İyi bir şasi kaynak ustasının elinden gelir bu iş sanıyorum. Herhalde motoru da gözden çıkarmışsınız. Hedeflediğiniz motorların kazalılarından komple motor alabilirsiniz, ruhsata işletmek sıkıntı olabilir ancak kendi motor numaranızı yeni kartere yazdırma çözümü de var. İllegaldir bu yol tabi.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Dostum mümkün ama zor ve gereksiz. O makineyi kullan sonra bi ara makine kullan git sonra yine aprilianin buyuk makinesini al.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
o kadar uğraşacagınıza bence satıp 250cc alın.şase baglantıları vs uymayacaktır.tadilat yapayım desenız satmaya kalkıssanız alıcı orjinalliği bozuldugu için almayacaktır.birde olayın resmıyet boyutu var motor numarası degıstıgınden sorun olacaktır.işletmeniz gerek onunda yasal prosedürleri var. ama yurt dısında özel kitler var orjinal silindir piston sekman seti bu motora özel onu tavsıye ederım yaklasık 400-500 dolar dan başlayan.gecen arkadaşım için araştırmıstım ondaa aprilia 125 var 2015 model
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
rs125 için üretilen performans kitleri ne kadarlık bir güç artışı sağlıyorki ? Vede sağlıklı olurmu yani 5-10 bin km sonra bloğu elimize vermesin :/
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
RS125 almak istiyorum ama ninja250r'dan sonra performanstaki düşüş canımı sıkacak biliyorum. Bu yüzden böyle bir şey düşünüyorum. Sadece düşünüyorum.. :D fikir almaya çalışıyorum
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
344
Rs 125 iyi hoş fakat exup subabı açılana kadar deli eder sizi hızlanırken rs4 125 de zaten 4 zamanlı daha yavaş
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Zor olur, o ddgil ben bir amerikan arabasina yada buyuk eski bir jipe dizel az yakan motor yerlestirmek isterim
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
neden olmasın abartılıcak bir zorluğuda yok yeterki onu yaptırıcak bir usta vs bulun vede donor motorla ucuz bi rs4 ama mbulucağın ustaya göre çok saçma bir maaliyet te olabilir yada sudan ucuzada gelebilir
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Change otodan hırsızlık büro amirliği mahkemeye verir uğraşırsın.
 
Katılım
12 Eki 2015
Mesajlar
42
Başlıktanda tahmin edebileceğiniz gibi bir tane yeni kasa rs125 4t alıp elim bollaşıncada 200ns, ninja250r, r25 komple blogmu yerleştirsem diyorum :/ Usta faktörü önemli tabiki ama bu mümkünmü? Randıman alabilirmiyim ne dersiniz?

hocam zaten bahsettiğiniz motorun 0 100 ü 8 sn top speedi 160km opulsar 200 le ve cbr 250 le hemen hemen aynı alın binin kullanın sırıtmaz 125 lik olduğu güç açısından
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst