- Katılım
- 9 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,878
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu perşembe akşamı bir arkadasımı askere gecirmek için istanbula gelmiştim
kendiside kütahyaya gidecekti bende onu motorla bırakmayı teklif ettim ama babası zaten otobüs biletini almıstı bende madem öle ben de motorla geliyim bayadır km yapmıordum.
fakat biraz sorun vardı biraz üşütmüş ve grip olmustum buna ragmen istanbuldan arkadasların gazıylada olsa yola cıktım
eskihisardan vapurla karsıya yolavaya gecip burdan bursa üzerinden inegölü gecip bozüğüye vardım burada kısa bir yemek molasından sonra kütahyaya dogru yol aldım buraya vardıgımda sabahın daha erken saatleriydi ve arkadas henüz gelmemişti bende bir arkadasın davetini degerlendirip afyona gitmeye karar verdim ve gittim
henüz saat 05:30 du afyona vardığımda gün yeni agırıyordu motoru cekip meydana uzanıverdim üzerinde biraz tabi tüm saskın bakıslara aldırmadan
34 plakayı görenler saskın saskın bakıyolardı en sonunda biri dayanamayıp gelip sordu istanbuldanmı geldin die evet diyince saskınlıkları bir kat daha arttı nede olsa bir scooterla gelmiştim
neyse bizi buraya davet eden arkadas öglene kadar bi haber vermeyince bende kütahyaya yol aldım askeri bi görüyim dedim ne mümkün adamın bölüğünü bilmiyoruz die göstermediler ki adam daha bu sabah teslim olmussanırım o bile bilmiyordur bölüğünü bende zaten uykuluyum dedim ver esyalarımı görmüyorum istanbuldan gelmişim adamı bi askeriyede bulamıyorsunuz diyerek cıktım bu arada afyondaki arkadastan hala bi ses yoktu ekildiğimiz düşüncesiyle geri dönmeyip buradan istanbula doğru 13:00 sularında yola cıktım
uykulu uykulu kullanmak zorda olsa akşam iftar vaktinde istanbuldaydım o gece burda kalıp ertesi gün tekirdaga geri döndüm
yaptıgım gezilerde pek yolda durmak tarzım degildir direkt olarak gitmyi sewiyorum birde benzin deposu büyük olsa sanki hiç durmayacagım ve buyüzden görüntü cekmekte zor oluyor zaman kaybı oluyor ama giitigimi ispatlamak için kısa bir video cektim cünkü antalya gezimde bunun hatasını cekmiştim motorize07 den kimse inanmamıstı işte size link afyonda oldugumuzun ispatıdır
http://video.google.com/videoplay?docid=734318965800266451&q=turkmotorcu
kendiside kütahyaya gidecekti bende onu motorla bırakmayı teklif ettim ama babası zaten otobüs biletini almıstı bende madem öle ben de motorla geliyim bayadır km yapmıordum.
fakat biraz sorun vardı biraz üşütmüş ve grip olmustum buna ragmen istanbuldan arkadasların gazıylada olsa yola cıktım
eskihisardan vapurla karsıya yolavaya gecip burdan bursa üzerinden inegölü gecip bozüğüye vardım burada kısa bir yemek molasından sonra kütahyaya dogru yol aldım buraya vardıgımda sabahın daha erken saatleriydi ve arkadas henüz gelmemişti bende bir arkadasın davetini degerlendirip afyona gitmeye karar verdim ve gittim
henüz saat 05:30 du afyona vardığımda gün yeni agırıyordu motoru cekip meydana uzanıverdim üzerinde biraz tabi tüm saskın bakıslara aldırmadan
34 plakayı görenler saskın saskın bakıyolardı en sonunda biri dayanamayıp gelip sordu istanbuldanmı geldin die evet diyince saskınlıkları bir kat daha arttı nede olsa bir scooterla gelmiştim
neyse bizi buraya davet eden arkadas öglene kadar bi haber vermeyince bende kütahyaya yol aldım askeri bi görüyim dedim ne mümkün adamın bölüğünü bilmiyoruz die göstermediler ki adam daha bu sabah teslim olmussanırım o bile bilmiyordur bölüğünü bende zaten uykuluyum dedim ver esyalarımı görmüyorum istanbuldan gelmişim adamı bi askeriyede bulamıyorsunuz diyerek cıktım bu arada afyondaki arkadastan hala bi ses yoktu ekildiğimiz düşüncesiyle geri dönmeyip buradan istanbula doğru 13:00 sularında yola cıktım
uykulu uykulu kullanmak zorda olsa akşam iftar vaktinde istanbuldaydım o gece burda kalıp ertesi gün tekirdaga geri döndüm
yaptıgım gezilerde pek yolda durmak tarzım degildir direkt olarak gitmyi sewiyorum birde benzin deposu büyük olsa sanki hiç durmayacagım ve buyüzden görüntü cekmekte zor oluyor zaman kaybı oluyor ama giitigimi ispatlamak için kısa bir video cektim cünkü antalya gezimde bunun hatasını cekmiştim motorize07 den kimse inanmamıstı işte size link afyonda oldugumuzun ispatıdır
http://video.google.com/videoplay?docid=734318965800266451&q=turkmotorcu