- Katılım
- 28 Haz 2015
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #1
Merhaba 13 bin km cbr 125 (2015) tecrübem var.Artık motora alıştıktan sonra gitmediğini hissediyorum.Yaşım 19 olduğu için aaaa hız yapıcak diye düşünmeyin cbr 125 sürenler beni anlar tamam eyvaallah az yakıyor ama araç sollamak imkansız yani hızlanmıyor araba sıkıştırsa kaçamayacak kadar ağır kalıyor.Babam 2.el almaya yanaşmıyor çünkü şuan aklımda supersport modelller var o yüzden motoru 5-10 bin km sonra elimze alırız hor kullanmışlardır diyor ordajını belki iyi yapamamışlardır gereksiz zorlamışlardır motoru diyor ve hak veriyorum...
0 motor siklet fiyatları dudak uçuklatıyor hadi diyelim aldık ama model konusunda karar veremiyorum.
Cbr 250r (16.300 tl+lastik) az yakıyor az gidiyor servisi çok güzel Antalyada 2017 renklerini HİÇ BEĞENMEDİM.
r25 (18.750 TL+lastik) 3 Ayda 3 bin lira zam yiyen bir motor kendisi tamam eyvallah 7 bin devirden sonra alet çıldırıyor ama bu kadar parayı hak ettiğini düşünen 1 tane motorsiklet sürücüsü yok.Artı kronik yağ pompası sorunu olacak bir abimiz 7.5 bin liraya hallettiğini söyledi kampanya mı ne bitmiş öyle bir duyumda aldım.
Gt250R (15.250 tl) fakir malı falan diyorlar ama 2016 sı 15.250 tl başlarım böyle fakirliğe sürekli sorun çıkartıyor diyenler var.Debreja çok sert diyen var.Hız olarak iyi ama krank kırma olayı 2008 ve öncesi diyorlar yok kubayla birleşti falan pek yanaşasım gelmiyor ki servis sıkıntısı malum
250sl (15 482tl) kawasaki 2016 modeli
çocukluk iç çekişimdir ninja falan ama antalya da satan yok artı kız motoru diyorlar ben de minyo nbiriyim 1.72 boy 67 kilo bana yakışabilir diye düşünüyorum.Grenaj pahal ıama çok kaza yapan biri dğeilim şükürler olsun şuana kadar hiç kazam yok.
Ktm 250 rc (19.500tl) Ço kekstralı motor kaydırmalı debraj abs falan ama sle sıkıntısı var 500 de o 20 bin lira ulan plaka sigortayı katmıyorum 2. el mt 07 alırım diyorum.
Kısacası abilerim kafam inanılmaz karışık benim istediğim siz de böyle durum yaşadıysanız bak kardeşim şunu al veya şunu yap demeniz babama inanılmaz yalvarma sonucu düşük ihtimal 2. el alabilirim siz ne dersiniz mesela atıyorum ktm 250 kullanıyorsunuz muazzam motor falan diyeceksiniz ikna edeceeksiniz beni 5-6 ay daha bekler alırım ama biraz fiyatına değsin isterim motorum bana bir çıkar yolu söyleyin haftalardır motor inceleme videoları yüzünden kusacağım buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim kazasız sürüşler.
0 motor siklet fiyatları dudak uçuklatıyor hadi diyelim aldık ama model konusunda karar veremiyorum.
Cbr 250r (16.300 tl+lastik) az yakıyor az gidiyor servisi çok güzel Antalyada 2017 renklerini HİÇ BEĞENMEDİM.
r25 (18.750 TL+lastik) 3 Ayda 3 bin lira zam yiyen bir motor kendisi tamam eyvallah 7 bin devirden sonra alet çıldırıyor ama bu kadar parayı hak ettiğini düşünen 1 tane motorsiklet sürücüsü yok.Artı kronik yağ pompası sorunu olacak bir abimiz 7.5 bin liraya hallettiğini söyledi kampanya mı ne bitmiş öyle bir duyumda aldım.
Gt250R (15.250 tl) fakir malı falan diyorlar ama 2016 sı 15.250 tl başlarım böyle fakirliğe sürekli sorun çıkartıyor diyenler var.Debreja çok sert diyen var.Hız olarak iyi ama krank kırma olayı 2008 ve öncesi diyorlar yok kubayla birleşti falan pek yanaşasım gelmiyor ki servis sıkıntısı malum
250sl (15 482tl) kawasaki 2016 modeli
Ktm 250 rc (19.500tl) Ço kekstralı motor kaydırmalı debraj abs falan ama sle sıkıntısı var 500 de o 20 bin lira ulan plaka sigortayı katmıyorum 2. el mt 07 alırım diyorum.
Kısacası abilerim kafam inanılmaz karışık benim istediğim siz de böyle durum yaşadıysanız bak kardeşim şunu al veya şunu yap demeniz babama inanılmaz yalvarma sonucu düşük ihtimal 2. el alabilirim siz ne dersiniz mesela atıyorum ktm 250 kullanıyorsunuz muazzam motor falan diyeceksiniz ikna edeceeksiniz beni 5-6 ay daha bekler alırım ama biraz fiyatına değsin isterim motorum bana bir çıkar yolu söyleyin haftalardır motor inceleme videoları yüzünden kusacağım buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim kazasız sürüşler.