Her ne kadar iyi bir lastik takarsanız takın soğuk havalarda güven vereceğini sanmıyorum.
125 ZNU için yaz kış kullanabileceğim sağlam lastik önerileriniz nelerdir ?![]()
Znu modelini tipi gerekçesi ile çok beğeniyorum hatta 2.motor olarak düşünüyorum ancak öğrenciyim ve gelirim yok. şuan aldığım sıfır cygnus u satıp da onu almak istemiyorum bir ara sigarayı bırakıp para biriktirip 2.motor olarak 2.ellerini alma planı kurdum ancak meret bırakılmıyor. 2.elleri ve 2014 model ve daha yukarısı 2.500e bulunabiliyor. Ah şunu bırabilsek günde 12.5 lira sigara parası veriyoruz ya.
Kışın pek kullanma bence znu yuİlk motorumdur kendisi arka fren kitleme yapıyor don olunca falan. 100/90-10 56J Michelin S83 bu motora uygundu galiba.
Sava iyidir iyi olmasına da 3.50-10 lastikler zaten ucuz, 10-20TL daha fazla vermek adama çok koymaz.
Ama tutup da Sava mı jiyouhoe mi dersen elbette Sava. Önce Michelin, Pirelli vb büyük markalar o olmuyor ise Sava.
Kış lastiğine gelince bu ebatlarda Sava'dan başka kış lastiği var mı bilmiyorum.
Son olarak, lastiği değiştirdikten sonra ön arka fren balatalarını da EBC ile değiştirin. Kitleme falan kalmıyor![]()
EBC nedir usta