125 ZNU Lastik

Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
18
125 ZNU için yaz kış kullanabileceğim sağlam lastik önerileriniz nelerdir ? 😎
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
239
Kışın pek kullanma bence znu yu :) İlk motorumdur kendisi arka fren kitleme yapıyor don olunca falan. 100/90-10 56J Michelin S83 bu motora uygundu galiba.
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
18
Kışın çok soguk havalarda zaten cikarmam da fabrika çıkışlı lastikler hiç sağlam değil. Onlari degistirmek istiyorum.Degistirmisken yaz kis kullanilabilecek saglam birsey olsun istiyorum. Pek de anlamam böyle seylerden ama bakalım.
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
176
Znu modelini tipi gerekçesi ile çok beğeniyorum hatta 2.motor olarak düşünüyorum ancak öğrenciyim ve gelirim yok. şuan aldığım sıfır cygnus u satıp da onu almak istemiyorum bir ara sigarayı bırakıp para biriktirip 2.motor olarak 2.ellerini alma planı kurdum ancak meret bırakılmıyor. 2.elleri ve 2014 model ve daha yukarısı 2.500e bulunabiliyor. Ah şunu bırabilsek günde 12.5 lira sigara parası veriyoruz ya.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
375
Her ne kadar iyi bir lastik takarsanız takın soğuk havalarda güven vereceğini sanmıyorum.
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
18
Her ne kadar iyi bir lastik takarsanız takın soğuk havalarda güven vereceğini sanmıyorum.

kışın zaten o soguklarda pek kullanmam ki zaten eskisehirde kullanilmaz amacim çok kötü olan fabrika çıkışlı lastikleri degistirmek bunu da kaliteli birsey olsun istiyorum
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
560
Motosikleti
Forza 250
Michelin S1

Islak zeminde kuru zeminden daha iyi tutuyor. Hemen değiştir farkı kesinlikle görüceksin.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Anlaş Winter Grip 2 al, on numara lastiktir. Hem kendi motoruma hem arkadaşımın ZNU'suna aldık.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
125 ZNU için yaz kış kullanabileceğim sağlam lastik önerileriniz nelerdir ? 😎

Yazlık Michelin S1 3.50-10 "çiçhek!"

Kışlık lastik bir tek sava'nın var.

Pirelli'ye de iyi diyorlar, kullanmadım bilmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

Znu modelini tipi gerekçesi ile çok beğeniyorum hatta 2.motor olarak düşünüyorum ancak öğrenciyim ve gelirim yok. şuan aldığım sıfır cygnus u satıp da onu almak istemiyorum bir ara sigarayı bırakıp para biriktirip 2.motor olarak 2.ellerini alma planı kurdum ancak meret bırakılmıyor. 2.elleri ve 2014 model ve daha yukarısı 2.500e bulunabiliyor. Ah şunu bırabilsek günde 12.5 lira sigara parası veriyoruz ya.

Sıfır alma, suyu çıkmamış bir znu işini görür. Sıfır cygnus'u bence satma, yazıktır. İki motorun arasında olağanüstü bir fark yok hatta birçok açıdan cygnus daha iyidir diye tahmin ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

Kışın pek kullanma bence znu yu :) İlk motorumdur kendisi arka fren kitleme yapıyor don olunca falan. 100/90-10 56J Michelin S83 bu motora uygundu galiba.

ön ve arka 3.50-10 ölçüsünde. Metrik olarak yaklaşık 90-90-10'a karşılık geliyor. Daha geniş veya daha dar lastik takmak doğru değil. Jant ölçüsüne uygun lastik takmak lazım.

https://www.youtube.com/watch?v=cGjTvotb9Xo
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben Anlaş'ı iki aydır kullanıyorum. Kış lastiği olduğu için biraz sesli ama yol tutuşu ıslakta da kuruda da çok iyi. Yalnız benimkinin lastiği 130'luk olduğu için ses farkediliyor yoksa senin motorun lastiklerinde böyle bir şey olmaz.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Sava iyidir iyi olmasına da 3.50-10 lastikler zaten ucuz, 10-20TL daha fazla vermek adama çok koymaz.

Ama tutup da Sava mı jiyouhoe mi dersen elbette Sava. Önce Michelin, Pirelli vb büyük markalar o olmuyor ise Sava.

Kış lastiğine gelince bu ebatlarda Sava'dan başka kış lastiği var mı bilmiyorum.

Son olarak, lastiği değiştirdikten sonra ön arka fren balatalarını da EBC ile değiştirin. Kitleme falan kalmıyor :)
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
18
Sava iyidir iyi olmasına da 3.50-10 lastikler zaten ucuz, 10-20TL daha fazla vermek adama çok koymaz.

Ama tutup da Sava mı jiyouhoe mi dersen elbette Sava. Önce Michelin, Pirelli vb büyük markalar o olmuyor ise Sava.

Kış lastiğine gelince bu ebatlarda Sava'dan başka kış lastiği var mı bilmiyorum.

Son olarak, lastiği değiştirdikten sonra ön arka fren balatalarını da EBC ile değiştirin. Kitleme falan kalmıyor :)

EBC nedir usta
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
Pirelli'den oldukça memnun birisi olarak eşimin motosikleti olan znu125'e de pirelli lastik araştırmıştım zamanında... Pirelli SL26 3.50-10RF 59J modelini beğenmiş ve almıştım. 10.000 km kadar kullandık ve taktığımız ilk andan itibaren bizi hiç üzmedi, motorun gidişi-duruşu-hissi değişmişti. Motor sürdüğümüzü anlamıştık. tavsiye ederim yani...
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296

EBC European Brake Company, Piyasadaki en kaliteli fren balatalarından biridir.

Çinli balata 5TL taş gibi, fren hissi yok, dokunur dokunmaz kitliyor.

EBC marka balata ise tam tersi.Limon sıkma yöntemiyle freni sonuna kadar sık, kolay kolay tker kitlenmiyor :)

Bunlar çin malı balata 3-5-10TL
0016177_%C3%96N%20FREN%20BALATA%20TAKIMI%20ORJ%20125%20ZN.jpeg

FR11-01X08-090-298x200.jpg


Bu da EBC SFA086
SFA086.jpg

s-l300.jpg


önceden 25-30TL idi

Arkalar da EBC h303 veya 303G (Kymco Agility ile aynı)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst