- Katılım
- 29 Eki 2012
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
s.a arkadaşlar benim merak ettiğim bütün cbr 125 r ların depo üstünde logo varmı..ben honda cbr 125 r almayı düşünüyorum..ama baktığım motorlardan birinin depo yanlarında 125 r logosu yok..2012 model bi motor..acaba boya mı var die ikilemde kaldım..orjinal bütün 125 r larda logo bulunuyormu..şimdiden teşekkürler.