tamam
anladım
menguyu seviyorum nedense![]()
:queen::queen::queen:iyidir....
Bi Drift alcan diye ne çektin be adaşım:queen:
Motosiklet için tek renk siyah
siyah olanının yol tutuşu daha iyi diyorlar
Bence beyaz. Beyaz olan daha az yakıyomuş koyu renk güneşi çekiyo ya ondan diyolar:queen:
Nerdesin usta yaw kaç gündür.Bi eksiklik var diyodum bendeAklına gelen her soru ile ilgili konu açacağına mh drift sayfasına sorsan ya.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-330.html