125 drift yardım

Katılım
11 May 2015
Mesajlar
34
arkadaşlar bazen görüyorumda 125 driftlerin arka tarafını havaya kaldırıyorlar sanırım süspansiyonlarla ilgili bişeymiş ama tam bulamadım çok araştırdım bi sonuç çıkmadı. bana yardımcı olabilecek var mı? nasıl kaldırırım motorun arka tarafını şekil olarak çok hoşuma gidiyor:cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Pıstıran mı istersin, g.tünü kaldıran mı istersin :mrgreen: Yapamamışlar galiba bu motosikleti :p
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
34
nasıl konu başlığında sorayım arkadaşım?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

arka tarafını kaldırmaları güzel aslında benim hoşuma gitti fotoğraflarda iyi çıkıyor :mrgreen:
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
Sitede her motosikletin kendi konu başlığı vardır kullanananlar ve almayı isteyenler baksın bilgi paylaşılsın diye, mobilden link atamıyorum ama google amcaya mondial mh125 drift kullanıcıları yazarsan bizim sitenin linki çıkar ordan yazarsan yardımcı olurlar :)
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
34
teşekkür ederim bu daha açıklayıcı oldu :) yeni üyeyiz pek bilmiyoruz napalım :)
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
teşekkür ederim bu daha açıklayıcı oldu :) yeni üyeyiz pek bilmiyoruz napalım :)

:mrgreen:

Mh 125 drift kullanıcıları yaz, ama artık kalabalık yaptın madem buradan cevap verelim. Önünü pıstırıp arkaya YBR amasörü yakacaksın, daha uzun daha yüksek, olay bundan ibaret.

Amasörler 55 liraydı en son, çin malı. Önünü pıstırmak için motorun far tasının sol sağ ve alt tarafında bulunan 13 - 14 anahtarla dönen vidaları gevşet ve kafası aşağı düşecek zaten.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
:mrgreen:

Mh 125 drift kullanıcıları yaz, ama artık kalabalık yaptın madem buradan cevap verelim. Önünü pıstırıp arkaya YBR amasörü yakacaksın, daha uzun daha yüksek, olay bundan ibaret.

Amasörler 55 liraydı en son, çin malı. Önünü pıstırmak için motorun far tasının sol sağ ve alt tarafında bulunan 13 - 14 anahtarla dönen vidaları gevşet ve kafası aşağı düşecek zaten.

Üst mesnet tornalanma'dan ancak bir kaç santim düşüyor üst mesnetin tornalanması şart.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Üst mesnet tornalanma'dan ancak bir kaç santim düşüyor üst mesnetin tornalanması şart.

Çekiçle kavala dokunan o küçük noktalar vura vura yamultulduğu zaman sıkıntı olmaz, ama daha temiz işçilik için torna daha iyi olur tabi. Ama sanayide mengeneye sıkıştırıp iki dakikada ebesine atlanabilir :D
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Yapmayın arkadaşım şu motorlara şöyle şeyler önünü basanmı istersin arkasını kaldıranmı istersin yav tasarlayan mühendislerden dahamı iyi biliyorsunuz oynuyosunuz motorlarla şu apaçi gençlik yüzünden çok beğenerek aldığım motorumu satılığa çıkardım ya
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
:mrgreen:

Mh 125 drift kullanıcıları yaz, ama artık kalabalık yaptın madem buradan cevap verelim. Önünü pıstırıp arkaya YBR amasörü yakacaksın, daha uzun daha yüksek, olay bundan ibaret.

Amasörler 55 liraydı en son, çin malı. Önünü pıstırmak için motorun far tasının sol sağ ve alt tarafında bulunan 13 - 14 anahtarla dönen vidaları gevşet ve kafası aşağı düşecek zaten.

hocam cub tipi motorlarda nasıl yaparız bunu malum gidonu farklı amortisörler gidondan çıkamaz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst