- Katılım
- 12 Ocak 2012
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
öncelikle herkeze selam olsun 125 cc ybr tarzı motorum var hafta sonları otobana çıktıgım için performansı düşük kalıyor maddi imkanımda model yükseltmeye uygun degil acaba 150cc ye çevire bilirmiyim çevirirsem yapmam gerekenler nelerin degişmesi lazım olduki bi şekilde degiştirdim piston kırarmı tekeri kitlermi motorum 115 kg 150 cc güzel performans verirmi bi sorum daha olucak hangi marka yağ kullanmalıyım geçenlerde 15 tlik markası belli olmayan bi yağ döktüm ve o yağla 500km yol yaptım degiştirmenin zamanı gelmişmi yardımcı olursanız sevinirim