...1200 ytlye bilgisayar aldım...yardım lütfen..

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tandır kardeş sağol...idare eder ama diimi...beni...bu labunyalaraın taktıkları parçaları ben anlayamamki sahtemi değilmi...mecidiyeköydeki keysmart bayisi...koç bayisi...allah sonumu hayır ede...:cyclopsan
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
DVD yazıcılar 60-70 milyona her yerde var, takması da çok kolay. İhtiyacın olduğunda da ondan alırsın :wiinkk:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Abi pc den anlayan bir arkadaşına göster o test etsin belli olur zaten taklit olanlar abs plastik değil hemen belli oluyor kutu abi ve fatura çok önemli dikkat! bence pc güzel gani gani kullan birde nete nasıl ulaşacaksın adsl?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tandırcan teknotel modem aldım bu arada...onada 86 ytl girdi...bu arada...anamdan emdiğim süt burnumdan gelecek az kaldı...bunun her ay sabit bağlantısı var...29+6 ytl de farz dimi şimdi...illa evde çay yudumlarken nete gircez dimi...ya inanırmısın cafeci arkadaşım var...arkadaş para istemiyor benden...çocukluk arkadaşım...bende ayıp olmasın diye 500ykr den giriyom nete...buna rağmen cafeler bana ters...bebeler...sigara içen tayfa...açık havada bende sigara içiyom ama burda dokunuyor işte...
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
Selam ben yeni bir üyeyim... Bilgisayarını güle güle kullan derim, ben bilgisayar işi yapıyorum ve aldıktan sonra araştırma ve sorgulamanın bitmesi taraftarıyım. İnsanın kafası çok karışıyor genelde ilk araştırmada ve daha sonrasında gördüğü seçeneklerde.. Güvendiğin biri ile almışsan sorun yoktur derim.. Bazı istekler için bilgisayarda alt sınırımız oluyor ama üst sınır yok.. Para ve performans ilişkisi arasında bir seçim yapıp almışsan, hoşunada giden bi makinen varsa ve işini görüyorsa yeterli derim.. Formatsız ve virüssüz güle güle kullan diyorum.:cat:


Adsl modemde ise önerim para sorun değilse zoom marka, hesaplı olsun diyorsanızda inca 4 port olacaktır. Olursa bağlantıyı paylaşmak gerekirse en kolay çözüm... Selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sağolasın dostum wish...bu arada avatarındaki resim ben bir zamanlar bayıldığım diziye ait karakterdi galiba...insan beyni bilgisayarlardan daha güçlüymüş ama hatırlayamadım...ama star tv nin ilk yıllarındaydı galiba...o zaman star tv magic box star 1 di...o dönemler türkiye amerikan güreşiyle ilk defa tanışmıştı kafamda bu şekilde kalmış zaman kavramı...sağol bilgiler için...ama yinede makine hakkında biraz daha detay verebilirmisin...arz talep meselesi hakkında yani...lcd ekran hakkında herhangi bir soru işareti varmı sende...:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
xxxxxcan sağol...hani bazı meşhur geyikler olur ya...bu lcd işide öyle bişey...doğrumu yanlışmı bilemem artık...bi zamanlar filtre diye ne geçirdiler bize...sonra traş çıktı hepsi...ekranönündeki filtreleri bilen varmı...sanki 30 yıl önceydi gibi diyoım bende...5 yıl öncesine kadar vardı galiba...
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
evet biliyorum ama sahiden artık niye eskisi kadar meşhur değil:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hiç filtre kullanmadım, hala görüyorum :)

Şahsi tercihim LCD monitör almaktansa yüksek tazeleme oranlı CRT (tüplü) monitör almak. 15" lcd ile 19"flat crt aynı fiyata satılıyor, 19"de film seyretmek daha zevkli :)

Film demişken mete_han eğer elinde yoksa 4+1 veya 5+1 Creative ses sistemi almanı tavsiye ederim. İki ay önce Creative 5.1 aldım, film izlerken gerçekten sinemada izliyor gibi hissediyorsun. Oyunlarda da subwooferı sandalyenin altına koymak çok zevkli, ama daha ciddi bir korku oyunu oynamayı başaramadım, Doom3'de bile korktum :) Bi ara F.E.A.R.'ı alıp son ses oynamayı deniycem :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
1992 de türk sıemensde çalışırken her cihazda filtre vardı...internet nerdeee...hak getire...kimse bilmezdi...bir abimiz vardı erkan büyükkarakaş isimli...bu internet yaygın olsa ne güzel olurdu falan diyorrdu...almanya merkez ve tr sıemens arasındaki irtibat internetden sağlanıyodu ve müdürler hariç kimse internete giremiyodu...gizli saklı sanki dünyanın en önemli şeyiydi şirkette...kriptolu konuşulurdu...internet dedinmi vayyy derlerdi elemanlar...hep müdürlerin emrinde ya o hesap...1997de ykm muhasebedeykende her makinada filtre vardı...sonra 2000 de etiler sunar inşaatda çalışırken bide baktım yavaş yavaş atılmaya başlandı çöpe...gazeteler manşetten veriyolardı gereksiz diye...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yılmazcan çok zeki bir arkadaşsın...nerden neyi yakalamışın valla...helal...xp home yüklü...hehehe...bide onlamı uğraşcam dostum...1300 ytl bağla elemanlara oda yasal olmazsa uçarım...:rendeer:

kütükcan valla heyecanlandırma beni...ben coşarım şimdiden...:rendeer:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
psikopat pc almaya hiç kasma.
birincisi, o paraya alamazsın.
ikincisi, psikopat pc'lerin fiyat/performans oranları oldukça kötüdür.
üçüncüsü, bir pc ancak 3-6 ay psikopat olabilir, sonra mutlaka yeni birşey çıkıyor ve eskiyor.
1gb ram şu an standart ram'dir. 512mb ram de alt sınırdır. 2gb ram olursa uçulur.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Günlük kullanımda (msn, internet, ofis yazılımları (Soltaire :))) 512mb RAM ile 2GB RAM arasındaki farkı anlamak çok zordur. Sadece performans uygulamalarında (oyunlarda veya 3D grafik yazılımlarında) aradaki fark hissedilir.

Ayrıca P3-600mhz makineye 512MB da, 1GB da, 10GB da RAM taksanız bir şey farketmez. Bilgisayarın her parçasını köprüye bağlanan birer yol olarak düşünün. Tüm yollar 6'şar şerit bile olsa köprü iki şeritse trafik sıkışır.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sağol water colourscan...bu makine için nediyosun...iyimi...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
senin ortalama bir ev kullanıcısı olduğunu varsayarsak sana yeter. bazı oyunları en üst ayarlarda çalıştıramaz ama genel olarak sana yetecek bir pc.

khutuck de doğru söylüyor. bir bilgisayar bileşenlerinden en yavaşının hızında çalışır, unutmayın. yani eski model bir işlemciniz varken gidip 600 dolarlık ekran kartı alsanız bile o sistemle alacağınız performans sınırlıdır.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
anladım kankalarım...benim cihaza istediğim gücü ekleyebeilişrim dimi...modifiye yani...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
anakartına bağlı neyi ekleyip neyi eklemeyeceğin.
bir de tavsiye... pc'yi uzun süre böyle tutma. 1-2 senede bir eskiyen parçaları elden çıkarıp yenisini al. 1 seneden sonra çok fazla değer kaybediyolar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst