12 VOLT 11 AMPERLİK AKÜ YERİNE 12 YE 9 TAKSAM NE OLUR?

Katılım
23 Eyl 2013
Mesajlar
38
HERKESE SELAM. Arkadaşlar motorun üstünde orrijinal, 12 volt 11 amper akü vardı. ama 12 ye 11 bulamadım. 12 ye 9 taksam ne olur?:silent:
 
Katılım
21 Kas 2012
Mesajlar
585
akü daha çabuk biter ve daha güçsüz olur :) ama sorun olmaz gibime geliyor
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Takabilirsin farketmez. Güçle ilgili bi sıkıntı olmaz yani marş dinamon normal çevirir. İstersen 12 volt 60 amper tak.
 
Katılım
23 Eyl 2013
Mesajlar
38
walla tamirci taktı zaten. 12ye 11 akü marmariste yok. buyüzden çok pahalı. 1 saat kadar kullandım sanki performansı arttı:) bu arada motor vespa gt200

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

cevaplar için sağolun
 
Katılım
19 Şub 2014
Mesajlar
312
peformans psikolojiktir akü sadece marş vermeye motor çalışmıyorken yada rölantideyken far stop ve sinyallere güç verir devri arttırınca da şarj olur 9 amper ile 11 arası çok büyük bi fark değildir biri toplamda 3 dk marş verebiliyorsa (şarj olmadan ) diğeri 2.buçuk dakika verir
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Akü ilk hareket içindir yaw. :) performansla işi olmaz. Senin kafan rahatlamış olmasın:king:
 
Katılım
23 Eyl 2013
Mesajlar
38
ya şaka yaptım. bende biliyorum akü-performans alakasızlıgını:) günlerdir sorun yaşıyordum. buji çıkışında elektrik yoktu. onu yaptı bu sefer motor yolda sigorta attırıordu stop ediyordu. beyni yandı zannettim:) ve sonra sorun flaşör bağlantısındaymış hepsini iptal ettim düzeldi, sonra bu sefer akü ağlamaya başladı. akü belki inanmazsınız,6 yıl oldu:) hemde sulu akü ama bugün artıkyeter dedi:) ve yenisini aldım. teşekkürler cevaplar için.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
200
merhaba arkdaslar elektrık teknıkerı olarak konuya yorum yazmak ıstedım voltaj calısma aralıgını amper ıse akunun ömrunu belırler bır aku ne kadar buyukse o kadar dayanma gucu artar örneğin bu bır araba olsaydı dıyelım kı arabanızda profesyonel bır ses sıstemı var bu sefer cok akım cekecegı ıcın stadart olan 60 amper aku yetmeyecektı 80 100 120 amper aku baglamak gerekecektı bu motosıklette akım sadece mars anında gerektıgı ıcın 5 A aku bıle takılsa sıkıntı olmaz cunku kuullandıgı bısey yok umarım anlatabılmısımdır saygılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst