12 Mart Ehliyet Direksiyon Sınavında Üzerime Uçan Motosiklet

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bu arada sizin sınav noldu o kadar bekledikten sonra girebildiniz mi
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Sonra sürücü kurslarına söylenince bazı arkadaşlar alınıyor.Çoğu kurs beş para etmez ve para alıp hiç eğitim vermiyorlar hakaret hakediyorlar...

Videoya da çok güldüm ama sonunda o çukura düşünce üzüldüm yazık ya .
 
Katılım
27 Eki 2013
Mesajlar
339
geçmiş olsun dostum, ben kırşehirde üni okurken aldım ehliyeti. şehirde sadece 1 kursta vardı ehliyet veren. yalnız adamların mantığına bak arkadaş o zaman soruyorum a2 ehliyet veriyor musunuz cevap şu-nasıl öğretelim ağbiiciiim hehe arkasına mı oturacaz adamın heheh. bu cevabı verince yüzüne bir sumsuk geçirmek geldi içimden. sen şikayetini et bence yolunu da bulmuş olursun.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
yanlış hatırlamıyorsam 5 tane kuka dizmişlerdi. Bunların arasından geç dediler , geçtim ehliyeti verdiler :queen: hey gidi günler hey :) motorumda honda today 50 :) kendi motorumla gitmiştim sınava :)
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Bana da 28 martta falan gireceksin dediler sınava daha ilk soylediklerinde kıllanmistim bi oyun mu ediyolar diye
Bilen biri bi aydınlatsa bizi boyle bi uygulama var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst