geçmiş olsun dostum, ben kırşehirde üni okurken aldım ehliyeti. şehirde sadece 1 kursta vardı ehliyet veren. yalnız adamların mantığına bak arkadaş o zaman soruyorum a2 ehliyet veriyor musunuz cevap şu-nasıl öğretelim ağbiiciiim hehe arkasına mı oturacaz adamın heheh. bu cevabı verince yüzüne bir sumsuk geçirmek geldi içimden. sen şikayetini et bence yolunu da bulmuş olursun.