12 agustos ege akdeniz gezi raporu...

Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
12
merhaba arkadaşlar .. geç kalınmış raporumu ancak hazırlayabildim .. 12 agustos pazar günü sabah işten yorgun ve uykusuz olarak gelerek son hazırlıklarımı tamamlayıp yol arkadaşım aydın ı arayarak buluşma noktamız olan çorlu orion önüne hareket ettim



ve buluşup unuttuğmuz bir kaç parça eşyayı almamız yola çıkmamız saat 11.30 oldu .. vee nihayet kontak açtık artık yoldayız yupppiiii



vee ucu ucuna yetişip binbir rica ile binebildiğmiz feribot .. buarada 2 motor 4 kişilik bir yunanlı motorcu ile tanıştık kendileri ipsaladan giriş yapmış ve ayvalığa doğru gittiklerini söyledi , onlara indikten bir süre yolculuk edip yol tarifi yaptıktan sonra veda ederek ahmet agbiye söz verdiğmiz gibi yazlığnı bulma telaşına düştük .. agmet agbinin verdiğ adres tarifini yazdığım kagıt evde kalınca kolay olan KOLİN HOTEL i bularak buradan adresi tekrar alıp nihayetinde ahmet agbimize zorda olsa ulaşabildik.. aile saadetini bölerek bizide aralarına kabul eden sevgili ahmet agbimize , degerli eşine ve değerli ikiteker dostlarımızdan , başta kava500, aytaç ve özür dileyerek ismini sayamadığım diğer can arkadaşlara buradan sonsuz teşekkür ve sevgilerimi yolluyorum



ahmet agbimizin ve evinde bulunan diğer değerli ikiteker sevgilisi arkadaşların çok önemli tecrubelerinden tavsiyeler aldıktan sonra fazla zaman kaybetmeden yola çıktık .. malum planımıza göre ilk kamp kuşadası olacaktı , diğer yerleri sadece göz ucuyla görmek yetmeliydi ve inşallah dönüşte ugrarız deyip gazı açtık .. ama oldukça geç kalmıştık bir kaç yerde sürekli mola vermek zorunda kaldık malum 200 km de bir aydın arkadaşım DEPOSUNU DOLDURMAK ZORUNDA KALIYORDU.. 1400 cc intruder benzini ne kadar idareli kullansada içiyordu mubarek .. izmir e 25 km kala yol inanılmaz bozuk erimiş yol derin bir iz yapmış heralde agır bir tır vs gecmiş motoru kaptırdığın zaman ister istemez dengeyi motora göre yönlendiriyorsunuz .. izmire giriş ve transit geçişten sonra aydın otobanına çıktık güneş batmış yorgunluk iyice kendini belli etmişti artık .. bir ara daha fazla motoru kullanamayacagımı düşünerek aydın a selektör yapıp durdurdum ve elle buraya gel diyerek ayaklığa aldığım motorumun üzerine yüzümü kapattım ve öyle uyumuşum ki (otoban üzerinde küçük bir cep içerisindeyim bu arada) telefonumun ısrarlı kıpraşmalarına daha fazla dayanamayıp açtım aman allahım bu aydın .. neredesin diyor .. ben ise ona soruyorum sen neredesin diye .. o benim elle gel işeretimi devam et diye algılamış ve kendisini sollayan bir motoru da ben sanarak tam gaz kuşadası kavşagını gecerek , bodrum didim kuşadası kavşagına kadar devam etmiş .. kısa bir hayal kırıklığ ve uykumun açılmasından sonra soğuk suyu yüzüme boşaltarak tam gaz yola devam ettim




burada ufak bir anımız oldu .. aydına yetişmeye çalışırken girdiğim tünelin girişinde aynen şöyle yazıyordu ..BU OTOBANDA VE TÜNELDE BİLGİSAYARLI YÜK VE HIZ KONTROLÜ YAPILMAKTADIR .. hadi canım gecenin bir yarısı ne alaka diye basıyorum gaza birden bir anons ! resmen direksiyonda zıpladım heyecandan .. hızımı 80 civarına düşerek aynaya bakıyorum nereden çıkacak zebaniler diye .. aynadan göremedim iyice yavaşlayarak boş olan otoban ve ışıklandırılmış tünelde kafayı çevirip baktım yine kimse yok .. neyse dedim tekrar yavastan yavastan hızlandım ki ne o birdaha aynı anons sanki beni bekliyor .. iyice kıcık olmuştum durdum ve avanak avanak bakınıyorum derken bir anaons daha .. sonra anladımki bu bir uyarı teyp kaydıymış .. rahatlayarak verdim coşkuyu motora.. bir müddet sonra aydın ile buluştuğmuzda aynı olayı yaşadığnı kahkahalarla anlatıyordıu bana .. ve işte kuşadasında ilk geceki kamp yaptıgmız yerden manzaramız karşımızda güvercin adası ve kuşadası kalesi


ve kuşadasından birkaç kare




kuşadası kalesi.. zamanında rus donanmasının gemilerimizi liman içi ve açıklarında batırdığında tanıklık yapmış bir kale..




DEVAM EDECEK
her sabah (yani öğle civarı) uyandığmızda bir çok elemeden sonra tek geçerek yediğmiz İNGİLİZ KAHVALTISI



ve birkaç karede yabancı hayranlarımızdan





vee korna yaptığnı duymadığmız için bizimle tanışmak için yanımıza gelip bira ısmarlayan arkadaşımız name (ünlü bir türk milli sporcusunun kızı) istanbul içinde hava almak için motoruna atlayıp soluğu kuşadasında almış olan ilginç bir bayan , name.. ve bir çok erkeğin bile zor kullanabilecegi motoru 600 RR oyuncak misali dans ettiriyor.. name ile biraz dolaşıp denize vs girdik ilginç döğmeleri vardı vucudunda dikkatimizi çeken .. ve en ilgincide motor sevdası yüzünden eşinden ayrılması bize ilginç bir hikaye oldu




DEVAM EDECEK
vee kuşadasına zorda olsa veda ediyoruz .. demir atlarımız bodrum yollarını arşınlıyor...


kuraklıktan fazla etkilenmemişe benziyor bafa gölü




veee heyacanlanıyoruz bodrum gözüktüü.. 24 saat hareketli , sosyal bir şehir.. ünlü bir filazof ne demiş ..; ONLARDA SENİN GİBİYDİLER , GELDİLER VE AKILLARINI BODRUMDA BIRAKIP GİTTİLER... nedense bu şehre her gelişimde hüzünlenir hayallere dalar ve gidene kadar bunun sarhoşluğundan çıkamam ..


günümüz yollarda geçti akşam olmadan yemek yiyip tanıdık bir kaç arkadaşı bulup sohbet etme fırsatımız oldu akşam üzeride ilginç bir kamp yeri bulduk .. genelde herkez bilir bodrum gümbet arasındaki tepede (eski yel değirmenlerinin olduğ tepe) çadırlarımızı kurduk manzaramız muhteşem .. ama geç saatlere kadar sevgilisini kapan bu tepeye geliyor şarkı söyleyenlerden ve sohbet seslerinden rahatsız olmak istemeyenler için tavsiye etmem .. işte gece ve gündüz gümbet manzaramız..



bir sorunumuz vardı bütün kuaför/berberler öğlen saat13 e kadar kapalı olurmu yaa.. burada böyleymiş ve iş başa düştü aydın motorun aynasında kuaför dükkanının önünde bir güzel traşını oldu ben sabırlıydım .. olmaz olaydım bekledim ve acılan ilk kuaförden içeriye balıklama daldım sadece bir sakal traşı olup ücretini sorduğumda sinirimden iştahım kesildi .. 20 ytl cik .. el mahkum ayak gardiyan misali bayıldım 20 liği herif bizi iyi kekledi dedim kendi kendime bizim orada 3.. veya 5 ytl ye olmayanı dövüyorlardı ..ve aydının maskarası oldum o gün


denize girdik .. gezdik.. tozduk



bodrumda bu yıl yanmış olan orman alanlarının yanından hüzünle geçiyoruz.. ülkemizin hazineleri.. eğer kasten yakıldıysa , yakanın elleri kırılsın diyorum


bodrumda , tatilimiz boyunca ücretli olarak kaldığmız tek kamp yeri .. gümbet merkezde cetaş kamping diye bir yer ama güzeldi .. duşları wc si mutfagı ve plajı güzeldi..



sırada bodrumda gece hayatından bir kaç kesit



bazıları bilir bodrum gibi yazlık mekanlarda bar cafe vs. eğlence yerlerinin ismi heryıl değişir .. bir mekan biliyordum yaklaşık 10 dan fazladır ismi hep aynı KÜBA BAR sahibi tam bir motosiklet hastası ve sürekli süper motorlara biniyordu bu yılki motoru işte bu .. 8 silindirli V8 motorlu ufak tefek bişii işte





bodrum da son gecemiz.. ne çadır ne uyku tulumu .. aptal bir plaj görevlisinin beni zıvanadan çıkaracak konuşmaları ve hareketleri karşısında bu tatilim için bodrum u bitirmiştim .. ama aydın ile fikir ayrılıgna düşerek ben sabah kalkınca marmaris istikametine gaz açarak tek motor devam ettim ..


DEVAMI GELİYOR..
sabah kahvaltıdan sonra , akşamdan hazır olan motoruma atlayıp , aydın ile daha sonraki günlerde ayvalıkta buluşmak üzere vedalaşıyoruz.. işte marmaris in virajlı , yokuşlu , RADAR lı yolları



yola bak arkadaş yaa , gelde verme motorun hakkını



arkadaşın birisi radara öyle bir süratle girmişki konuştukları rakam beni bile korkuttmaya yetmişti .. hemde bu alet ile.. bende fırsattan istifade izin alarak birkaç kare elde ettim .. yanlış hatırlamıyorsam bu aletlere triportör deniyor..





DEVAMI GELECEK...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yanlış linki yapıştırmışsın. Şöyle olmalıydı:



COLOR]


linkini yapıştırmışsın, oysa şu şekildekini kopyalayıp yapıştıracaktın:

URL=http://imageshack.us][COLOR="Orange"]http://img355.imageshack.us/img355/4215/egeveakdenizseyahatim03pe0.jpg[/COLOR][/im g][/URL]
[COLOR="DarkOrchid"](sonuncu linkde img'de m ile g'nin arasını açmak zorunda kaldım yoksa linki gösteremeyecektim)[/COLOR]
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
12
resimleri yükledim sorun kalmadı arkadaşlar

resimler okeyy.. akşam linklerinde sorun olmuştu .. zorda olsa hallettim .. saygılar sevgiler
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kaçla girmiş radara o üç tekerli alet merak ettim şimdi......:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir gezi olmuşa benziyor. Aksaklıklar her zaman olur. "+"lar "-"lerden fazlaysa boşver.:)

Motorun üzerinde uyudun mu, uyudunsa düşmedin mi hiç? :p

Kahvaltıdaki bacon'u (onun ne olduğunu bilerek yedin herhalde) gördüm, canım çekmedi değil. Çok güzel tadı vardır.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Şimdi görebildim :) Tebrikler ; TeK KeLiMe : HARİKA :rendeer:
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
12
Güzel bir gezi olmuşa benziyor. Aksaklıklar her zaman olur. "+"lar "-"lerden fazlaysa boşver.:)

Motorun üzerinde uyudun mu, uyudunsa düşmedin mi hiç? :p

Kahvaltıdaki bacon'u (onun ne olduğunu bilerek yedin herhalde) gördüm, canım çekmedi değil. Çok güzel tadı vardır.

hehe .. evet bilerek yedim .. evet uyumuşum , bodrum da moralimi çok bozan bir gecenin sabahıydı çadırımı toplayıp yola çıkacaktım ama geç olduğ için sabahı beklemek daha uygun geldi ama.. bodrumda boş boş beklenmez diimi .. içtikçe içmişim .. sonuç böyle .. daha güzel ve deliksiz uyku .. sabah bir sürü meraklı vardı resmimi çeken .. hemen kaçtım ..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
2
vay super bı gezı olmuss:cat:
fotolarda cok ıyı

su triportör kacla gırmıs radara hala cok merak edıorum
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
12
fdhm

triportör tahminim 160 gibi radara girmiş olabilir .. tabii okadar sürat yapabilirse..
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
12
vbnjsrts

inanılmaz zevkli .. adeta motor dünyasında bir kralsınız.. kendinizi öyle özgür ve güçlü hissediyorsunuz ki o yollarda.. yaşamak lazım tabiiki .. sevgiler
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ellerine sağlık gerçekten keyifli mir gezi olmuş darısı gezmeye fırsat bulamayanların başına.... :)
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
o triportörler sanırım hazey türk onlar volkswagen motoru kullanıyorlar tabi biraz değiştirerek ve 160 onlar için kolay bir hız :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
boss hoss müthiş bu ülkede kullanılmaz nedeni benzin pahalı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst