Şeyh Şamil Katılım 28 Ara 2009 Mesajlar 1,329 9 Kas 2010 #21 Güzel bir rota ve güzel fotolar..Paylaşım için ::thanks:
demirgursel Katılım 29 Ocak 2007 Mesajlar 4,992 10 Kas 2010 #23 eski ama güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
kujumax Katılım 5 Nis 2009 Mesajlar 1,025 14 Ara 2010 #26 Ahhh ahhhh Kuşadası 2 Yıldır Burdayım Hiç Güzel Bi yer Degil Sadece Turistler İçin İyi Bİ Yer
I ıntruder2 Katılım 30 Mar 2013 Mesajlar 2 3 Nis 2013 #27 elllerinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş