Onların yaptıkları dünya üzerinde ki çoğu ulusun yapamadığı,yapamayacağı sözlerin yetersiz kaldığı bir kahramanlıktı...Gerçekten minnettarız onlara her nefes aldığımız an onların sayesinde burda olduğumuz kesindir.Ama o fotoğrafın yanındaki yazıda da belirttiği gibi aynı durum olsa gene aynı şeyleri yapacak milyonlarca temiz yürek gene var,her ne kadar tarzımız beğendiklerimiz farklı da olsa Türk gençliği bu tür bi durumda tek vucud olmasını da bilir(bir daha aynı durumu Allah yaşatmaz inşallah,tabiki temennimiz).Daha çooook uzun mesaj yazarım ama gerek yok tek şey var ki bildiğim şu an aynı şeyler olsa hiç düşünmeden bende aynı şeyleri yapmaya hazırım ve benim gibi milyonlar...:cat: