- Katılım
- 16 Nis 2013
- Mesajlar
- 278
- Konu Yazar
- #1
Hepinize merhaba, yeni motorum yaklaşık 1000 kmye geldi ve üzerinde DURO marka lastik var fabrika çıkışı olarak forumda ve başka forumlarda inceledim Durodan çok memnun olanda var sıkıntı yaşayanda ben şu ana kadar virajda veya frenlemede bir sıkıntı yaşamadım sadece 1 kere ışıklrada vites boştayken arka freni kullanarak yapınca arka tekeri kızakladı ve ıslak zeminde herkes tarafından kayma ihtimalinin çok yüksek olduğu söyleniyor ve yazıyor açıkçası lastik hakkında bir çok şehir efsanesi var buda benim psikolojik olarak kafamın karışmasına va motoru kullanırken tedirgin olmama yol açıyor çünkü lastiğin malzemesi Naylon, birkaç yere Michelin ve Metzeler vs sordum ölçüde büyüme vs oluyor veya ön arka desenler tutmuyor yada farklı markalarda öneriyorlar ,sizin bu markalar içinde 250cc bir motora hangi lastiğin hangi modelini önerirsiniz motorun lastik ölçüleri konu başlığında yazılı fikirlerinizi, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ona göre lastik alıcam herkese teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:15 ----------
Çoğu modelde arka tekerlek 140/70-17 olarak var bu boyuta geçince ne gibi bir değişiklik olur,netür sorunlar yaşarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:15 ----------
Çoğu modelde arka tekerlek 140/70-17 olarak var bu boyuta geçince ne gibi bir değişiklik olur,netür sorunlar yaşarım.