"11 Ybr Esd

Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
163
Merhabalar 1 hafta kadar önce 2011 model ybr esd almış bulunmaktayım. Daha önce 2008 ybr vardı ona göre daha rahat ve daha seri bir motor olduğunu söyleyebilirim.
Kişilerce dış görünüşün berbat olduğu söylense de benim çok hoşuma gitti tasarım olarak. Motorun en güzel tarafı çok çok az yakmasıdır.
Benim 2008 Ybr ile kıyaslarsak bu motoru:

-Yakıtı daha az
-Enjeksiyonlu
-Daha seri, gaza ani tepkilere karşı tepkisi çok güzel
-Oturuş pozisyonu olsun sürekli motor kullanımında falan adamı hiç yormuyor.
-Çok sessiz, yolda giderken motorun sesi hiç duyulmuyor (bu arada kulaklarımdan problemim yok gerçekten ses yok :p )
-Hız olarak (genelde en çok merak edilen yeri orası oluyor o yüzden belirtiyorum) "08 ybr ile 140'ı geçmiştim bunda ise o hıza ulaşamadım fakat açılmamış hali ile net 125 km/h gördüm motor açıldıktan sonra eminim 130 geçecektir :bounce:

Şimdi resimler :)































Bu arada eski motorum da burada http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/78638-08-ybr-125-a.html
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Bi saniye ya, ne enjeksiyonu karbüratörlü o motor :silent: Yoksa yeni esd mi çıktı da benim haberim yok. Sitesinde de karbüratörlü olduğu yazıyor. ?
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben ybr esd'yi eskisine kıyasla daha çok beğendim. Bide aga sen 2008 ybr ile 140 yapmayı nasıl başardın ??? Şimdiki makinen rahatlıkla 120 km gibi bir hıza tırmanabiliyorsa bence gayet yeterli. Sonuçta 125 cc makina. Ama cbf'le kıyaslarsak Ben oyumu ybr'den tarafa kullanırdım :cat::cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Bi saniye ya, ne enjeksiyonu karbüratörlü o motor :silent: Yoksa yeni esd mi çıktı da benim haberim yok. Sitesinde de karbüratörlü olduğu yazıyor. ?

önceki modellerden karklı bir sistem kullanıldığı için enjeksiyonlu zannediliyor ama karbüratörlü
 
Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
163
Ben ybr esd'yi eskisine kıyasla daha çok beğendim. Bide aga sen 2008 ybr ile 140 yapmayı nasıl başardın ??? Şimdiki makinen rahatlıkla 120 km gibi bir hıza tırmanabiliyorsa bence gayet yeterli. Sonuçta 125 cc makina. Ama cbf'le kıyaslarsak Ben oyumu ybr'den tarafa kullanırdım :cat::cat:

15 dişli + karbüratör ayarı + hava ayarı + açık hava filtresi + sibop ayarı
hatta 140 biraz geçti :)
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Güle güle kullan, çok süper motor. Fotoların büyük olarak açılmıyor. Daha yakından görmek istemiştim motoru, tam benim rengim.
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
hayırlı olsun güle güle kullanın,eski modellere nazaran ben çok beğeniyorum görüntüsünü işlevini
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
MOTORUN HAYIRLI UĞURLU OLSUN ALLAH kaza bela vermesın Lakın bu ybr bızım ybr işte ama yazdıkların sankı 250 cc ybr yi anlatır gıbı
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
güle güle kullan kardeşim.. farların çok hoşuma gitti hafif mavi gibi bende taktırmayı düşünüyorum.. hangi marka model lamba
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Eline geçtiği gibi motorun aynalarını sökmüşsün gibi bi hava sezdim. Motor güzel ama aynasız :farao:
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
Yuh Bende aynısının 2010 u var 125km/h nasıl gördün??? bayır aşağı giderkenmi? Benim motor 100 ü geçmiyor. Bir yanlışın olmasın ?


Bu motorun görüntüsünü tek bozan şey kafa kısmı biraz daha derli toplu büyük yapsalarmış harika olacakmış.
Ben motorumda enjeksiyon var sanıyorum yokmu ???
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
143
15 dişli + karbüratör ayarı + hava ayarı + açık hava filtresi + sibop ayarı
hatta 140 biraz geçti :)

dostum dediklerin her motorda olan şeyler zaten

dişli değişmişsin sadece, karbüratör ayarı dediğin zaten hava ayarı, açık hava flitreside hızı 10-20km etkilemez zaten.
 
Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
163
Bende yalan yok dileyen biner gelir motoruyla yanıma 2008 modeli sattım o mümkün olmayabilir ama şimdikinin 120 yaptığını her türlü kanıtlarım. Orginalini bozmadım motorun 120 görüyor...
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
6
güzel günlerde güzel güzel kullanman dilegiyle

O çok begendigin makinanın kırmızısı var bende o da 900 km civarında... motor çekişi ve sesi henüz düzelmeye başladı, sanırım rodaj yüzünden, ileriki km lerde daha keyifli olacagını düşünüyorum...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hayırlı uğurlu olsun yeni motosikletin gerçekten sevindim , ben 2 tane cbf daha öncesinde ybr kullandım ivmelemesine söz söyleyemem seridir, ataktır ,

hatta gözümün biri cbf deyse diğeride ybr deydi ancak tercihimi cbf den yana kullandım neyseee bunlar sorun değil sorun gibi görünen 125 cc bir motosikletin , nasıl 125-140 km lere çıktığıdır dişlilerle oynanırsa 170 e de çıkar allaha emanet..

yavvv 100 km neyinize yetmiyor bayır aşşağıya rüzgar arkamdan esiyor yada yan arka çantalarım yokken şu ana kadar 115 km yi zor gördüm bu çokta önemli olmamakla beraber insan yeni aldığı bir makinayı test etmek ister o meraktan dolayı ama şunu farketim ağırlığına göre o motosiklete 130-140 km hızlar risk bence ,

kazasız belasız sürüşler dilerim....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst