11 EYLÜL BURSA MANGAL PARTISI - ÇINARCIK GEZİSİ İÇİN İPTAL .

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
141
abi işallah gelebilirim.ben gelemesem bile [Burner_18]mehmet kardeşimiz gelir.ya butun istanbul kaflilesi toplanmısken hazır bu sans kaçmaz sanırım tanısmak için... :)
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
215
isterseniz cınarcığa giderken urayın gemliğe hem dinlenmmiş olursunuz hem de birer çay söyliyim ne dersiniz ne zaman gidiyorsunuz
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
5
geziye bende katılmak istiyorum fakat nerede nasıl buluşulacağız hakkında hiç bilgim yok.
aydınlatırsanız sevınırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuzcu Ben cumartesi ögleden once yola cıkcam istanbul ekibi ile yalova feribotunda buluscaz.. kesin gelecek isen forumdaki 10 EYLUL CINARCIK gezisine yaz.. özelden numaramı gonderiyorum ara haberleselim cumartesi icin gelecek diger motorcu arkadaslar varsa onlarda arasınlar yada buraya yazıyorum numaramı sevgilerler 0 533 685 77 89
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
141
mehmet benim cınarcık işi yattı :santa: evdekilerlede bi patırdı koptu bi kac vukaatten sora bunu demem biraz kotu oldu heralde :p mehmet biz baska zaman gorusuruz senınle artık :) ahh su a2'yi alayım siz seneye gorun :pl: :pr:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
215
bursa yollarında trafik varmı durduruyorlarmı? gelecem gelemiyorum ehliyet yok tırsıyorum yokmu ehliyet alacaklar toplanıp ucuza getirelim bali
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gemlikdelisi bende de ehliyet yok cınarka gitcem kaska falan taktıgın müddetce sorun olmaz körfeze gittim hi bişi olmadı cevirmelerdede durdurmadılar bile
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
215
nebileyim yakalanırsan 1 yetele diyorlar bu ay kursa gitmeyi düşünüyorum 1 yerine 400 verir kurtulurum kafamda rahat olur arvasiyle orhangazide bulusacaksınız gelba burdan 15 dk sürer vaktin olursa ara yorğunluk çayı söyliyim sana hemde tanısmış oluruz sen tekmi gidiyorsun?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst