- Katılım
- 21 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,667
- Konu Yazar
- #1
Genel geçer anlatının buna karşı çıktığının farkındayım. Ben de desteklemiyorum, ancak bizim bunu yanlış buluyor olmamız bu doğrultuda bir anlayışın da gelişmediği anlamına gelmiyor. Özellikle ABD'de de bu görüş daha belirgin olarak görülebiliyor, Türkiye'de de en kaba tabirle bana youtube'da bunu soran kişi sayısı artmış durumda.
RS660 ile motosiklete başlanır mı gibi sorulardan sonra ben de kısa bir video ile "sizce başlanır mı?" diye sormuştum. Tamamı mevcut durumda RS660'tan da güçlü motosikletler süren ve yıllardır motor kullanan bir çok arkadaşımdan da "iyi bir eğitim ile olur" cevabı geldi. Ben ne düşünüyorum, videoda daha detaylıca anlattım. Özetle bu nadiren başarılabilir gibi görünse de, sadece "ölecek" muhabbetinin dışında, iyi motor sürmeye de engel bir yol diye düşünüyorum.
Bu konuda Türkiye'nin genelini temsil eder mi bilmem ama forum ahalisi ne düşünüyor?
Eskisine nazaran eğitimle büyük motordan başlama fikri daha fazla kabul görüyor diye düşünüyorum.
Anket şıklarına göre cevaplamam gerekirse, kişinin kabiliyetli, geçmişi vb. şartlara göre A ya da B belki değerlendirilebilir, ama yine de maddi bir açmaz yok ise A şıkkından yanayım. B şıkkında da misal F750GS gibi bir motosikleti görüyorum, MT07'yi değil.
RS660 ile motosiklete başlanır mı gibi sorulardan sonra ben de kısa bir video ile "sizce başlanır mı?" diye sormuştum. Tamamı mevcut durumda RS660'tan da güçlü motosikletler süren ve yıllardır motor kullanan bir çok arkadaşımdan da "iyi bir eğitim ile olur" cevabı geldi. Ben ne düşünüyorum, videoda daha detaylıca anlattım. Özetle bu nadiren başarılabilir gibi görünse de, sadece "ölecek" muhabbetinin dışında, iyi motor sürmeye de engel bir yol diye düşünüyorum.
Bu konuda Türkiye'nin genelini temsil eder mi bilmem ama forum ahalisi ne düşünüyor?
Eskisine nazaran eğitimle büyük motordan başlama fikri daha fazla kabul görüyor diye düşünüyorum.
Anket şıklarına göre cevaplamam gerekirse, kişinin kabiliyetli, geçmişi vb. şartlara göre A ya da B belki değerlendirilebilir, ama yine de maddi bir açmaz yok ise A şıkkından yanayım. B şıkkında da misal F750GS gibi bir motosikleti görüyorum, MT07'yi değil.
Son düzenleme: