100 öpücük

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Evet işin can alıcı noktasına gelelim..
Şuan izlenmeye başlandığımın farkına vardım..
Yaratıcı olmak gibi bir kaygıyı taşımam..
Sen farklıymışsın:cherry:
Topicte zaten konu dışı ve şuan bizimde yaptığımız topicin konusunun da
dışına çıkmış..
Bu telepatimizin ilerleyen zamanda da devamını dileyerek;
Fıkra gerçekten komik ve anlamlı olmuş..
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yabanci la bunnar. turk akliyla dusunme:D

ama evet, gene de, kadin burda bosanmak istedigini acikca belirtmis:D

ben ne yabancilar gordummm nereli olursa olsun irki ne olursa olsun kadinlarda deismio erkeklerde:):):) yada bana aynilari denk gelio:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
gusel cevaplar vermıs ama sonlarını pek ıyı gormuyorum ayrıca 4'e cok guldum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst