- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
Evet işin can alıcı noktasına gelelim..
Şuan izlenmeye başlandığımın farkına vardım..
Yaratıcı olmak gibi bir kaygıyı taşımam..
Sen farklıymışsın:cherry:
Topicte zaten konu dışı ve şuan bizimde yaptığımız topicin konusunun da
dışına çıkmış..
Bu telepatimizin ilerleyen zamanda da devamını dileyerek;
Fıkra gerçekten komik ve anlamlı olmuş..
Şuan izlenmeye başlandığımın farkına vardım..
Yaratıcı olmak gibi bir kaygıyı taşımam..
Sen farklıymışsın:cherry:
Topicte zaten konu dışı ve şuan bizimde yaptığımız topicin konusunun da
dışına çıkmış..
Bu telepatimizin ilerleyen zamanda da devamını dileyerek;
Fıkra gerçekten komik ve anlamlı olmuş..