100 Bin TL’ye Kadar Motosiklet Tavsiyesi

Katılım
23 Şub 2022
Mesajlar
82
Herkese merhaba,
Geçen F250 mi XPulse 200 mü diye konu açmıştım bütçemi biraz daha zorlayıp 100 bine kadar çıkarttım şu an malum siteyi karış karış aramakla zamanımı geçiriyorum 😅

Husqvarna Svartpilen 250 çok hoşuma gitti parçaları da KTM ile aynı imiş CB250R’dan cok daha ucuz. 3 bin km de bir aday var.

Dom 250 sıfır alınabiliyor fakat YouTube yorumlarda sıkça motorla ilgili sorunlar okuyorum biraz uzaklaştım bu modelden.

Dom 400ug 15-20 bin km de ilanlar var bu paraya fakat motor hakkında bilgim fazla değil.

Bu motorların dışında cf moto ve benelli de seçenekler var ama ne kadar yaklaşılır bilmiyorum.

Halihazirda scooterim var fakat 2. Motor olarak alacağım. A2 ehliyete sahibim ağırlıklı olarak Kartal-Kadıköy arası kullanacağım fakat yaz aylarında 300-400 km’yi geçmeyecek uzun yol da yapmak istiyorum. Bu çerçevede öneriniz ne olurdu? Teşekkür ederim
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
88
Hocam bende bu araştırmanın içine girdim son 2 haftadır. Dominar ve cf 250 nk haricinde hiçbir seçeneği sıfır alamıyordum,bende tercihimi sıfır dominardan yana yaptım sipariş verdim bekliyorum. Sizin karşılatığınız yorumlar nedir bilmiyorum ama 2023 kasalarda bi çok kronik problem çözülmüş şekilde geliyor artık.

Dominar seçmemdeki en büyük etken oturmuş bir servis ve yedek parça ağının olması problem yaşansa bile garantiden ve servisten kolayca çözülüyor.

Cf moto 250 nk'de ciddi parça sıkıntısı çekenler var, dominara göre daha hafif ve kıvrak bi motosiklet fakat uzun yolda dominarla benzer konforu sağlayacağını düşünmüyorum.

Honda CB250R hakkında çok fazla bilgim yok araştırmadım, ama pişman edeceğini sanmıyorum.

Svartpilen 250 de çok güzel motor fakat parça fiyatlarıda KTM ile aynıysa sıkıntı ve 2. el piyasası ne olur muamma.

2017 Dominar 400 2.el ve sıfır 250 arasında bende kaldım, son hızda ciddi bi fark olmaması, yakıt tüketimi, mtv, sıfır sıfırdır mantığı ve bütçeme uygun bulduğum düşük km'li D400 ün yaklaşık 10 bin lira masrafı olması sebebiyle sıfır Dominar 250 aldım.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
svartpilen 250, dominar 250, duke 250 hepsi aynı blok çoğu parçası birbiri ile uyumlu.
svartpilen 401, dominar 400, duke 390 hepsi aynı blok çoğu parçası birbiri ile uyumlu.

hepsi yine hindistan'da bajaj fabrikasında üretiliyor.

100k paraya ben olsam bi çok düşük km 400ug çekerim kendime.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
svatpilen serisi çok güzel.bende duke 390 var eski kasa.100bine motor alsam ben eski kasa duke 390 alırdım tabiki de :)
100bine baktım 2020-2022 arası duke 250 var sahibindende.aynı şekilde svatpilen 250 de var aynı fiyatlara.bir de eski kasa duke 390 var.85bin tlye sıfır cf moto 250xl var o da çok güzel.ama kalitesini bilemiyorum.en güzeli ktm de yada cf motoda çalışan birine sormanız.
dominar 400 çok ağır.sanırım 190 kilo civarı.diger motorlar 145-155 arası oynuyor.ben agır motoru sevmiyorum.
tercihim önce svatpilen 250 yada duke 250 sonra cfmoto olurdu sanırım.
svatpilen ile duke serisi tamamen aynı yedek par.a sıkıntısı çekmessin.sadece şase geometrisi farklı oturus pozisyonu farklı dizayn farklı

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...r-is-icin-bu-fiyat-son-rakam-1073110489/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ilometrede-tertemiz-duke-390-1073090943/detay

bunlar fena gözükmüyor düşük kmde
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,446
Motosikleti
D400
20k ı gecmemiş 400ug. alabileceğin en iyisi bence bu paraya
 
Katılım
23 Şub 2022
Mesajlar
82
Selamlar, 400 UG ile ilgili sorularınız olursa memnuniyetle cevaplarım. 20K KM'dir kullanıyorum. Olabildiğinde bildiklerimi ve tecrübelerimi aktarabilirim.




Katılıyorum.

Selamlar,

Hocam şimdi bir tanıdık vasıtasıyla sıfır tur paketli 400 ug için görüşmeye gideceğim. 122 bin fiyatı var 100 bin lira nakitim var eğer bir ödeme kolaylığı bulunabilirse alacağım.

Sizce artçılı olarak uzun yolda sorun yaşar mıyım? Yedek parça konusu sanırım sorun olmuyor bajajlarda.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Selamlar,

Hocam şimdi bir tanıdık vasıtasıyla sıfır tur paketli 400 ug için görüşmeye gideceğim. 122 bin fiyatı var 100 bin lira nakitim var eğer bir ödeme kolaylığı bulunabilirse alacağım.

Sizce artçılı olarak uzun yolda sorun yaşar mıyım? Yedek parça konusu sanırım sorun olmuyor bajajlarda.

Başka bir konuda yazdığım mesajı alıntılıyorum;

Hocam selamlar, kesinlikle öneririm. ... Ben eşimle sürekli uzun yol yapıyorum. Hem o hem de ben çok memnunuz. Kullanım amaçlarınızı karşılayacaktır. Önerim, mutlaka ön cam taktırın. Etkisi çok oluyor.

Artçınız olacaksa onun için de yorum yazayım, artçı kısmı arka çantada yaslanma pedi olursa sürücü koltuğundan daha rahat oluyor :). Kendi motoruma yarım saat kadar artçı olduğumda bunu deneyimledim.


2022 yazında Isparta İzmir tur yaptık. 1500km yol gidip geldik. Gayet rahattık. Ben artçılı kullanım amacıyla Dominar aldım ve çok memnunum. Otobanda 140 civarlarında rahat seyredebildim. Normal yolda 110 civarlarında seyrettim. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık.

Yedek parça konusunda şunu söylemeliyim, bayilerde tur aksesuarlı modellerin tur aksesuarlarlarının yedek parçaları yok. Gidip almak isteseniz de alamıyorsunuz yani. Diğer parçalarda herhangi bir sorun yaşamayacağınızı düşünüyorum ancak bu bayiden bayiye değişiyor.

Ben garantiden 3 kere parça değiştirdim. Birinde ellerinde vardı direkt değişim yaptılar. Diğer iki parça için 15'er gün bekledim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

Şunu da belirtmeliyim, motoru %80 artçılı kullanıyorum. Eşimden henüz kötü yorum, şikayet almadım. :)
 
Katılım
23 Şub 2022
Mesajlar
82
Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için sanırım tercihimi 400ug den yana kullanacağım
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Hakkınızda hayırlısı olsun :). Burayı bilgilendirmeyi ihmal etmeyin :). Sonucu merak ediyorum
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Valla Bajajda hâlâ sıkıntı var,servisten 500kmde motor için disk ve balata değişim talep ettik motor deli gibi ötüyor.Ret cevabı vermişler,hadi ben değiştireyim ne kadarmis bu disk dedim aradım disk elimizde yok 1 aya anca gelir dedi telefondaki çalışan fiyatı ne kadar diyorum onuda bilmiyoruz diyor
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,728
Selamlar, 400 UG ile ilgili sorularınız olursa memnuniyetle cevaplarım. 20K KM'dir kullanıyorum. Olabildiğinde bildiklerimi ve tecrübelerimi aktarabilirim.

Hareket halinde stop edip, tekeri kilitleyip de sürücüsünün hayatını riske attığı doğru mu?(nadiren de olsa.)
Ben olsam asla dominar a bulaşmazdım. Her gün motoru duvardan duvara vurmayacaksan parça fiyatları gözünü korkutmamalı. Kaza olursa da (Allah göstermesin) Sigorta karşılayacak zaten. Parçası nispeten uygun fiyatlı diye ben bu riski taşıyan motoru alıp paranoyak olmazdım. Şahsi düşüncemdir. Svartpilen alınabilir en azından parça kalitesi olarak hepsinden üstündür.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Hareket halinde stop edip, tekeri kilitleyip de sürücüsünün hayatını riske attığı doğru mu?(nadiren de olsa.)

Bence doğru. Çünkü Facebook grubunda video paylaşıldı. Ben ilk paylaşıldığında izledim. Adam bildiğiniz dümdüz yolda giderken arkası yana geliyor ve direkt düşüyor. Fren yapmış olsa desek ABS bunu engelliyor. Buz desek henüz o zamanlar buz olacak bi hava yoktu. Yaz günleriydi diye hatırlıyorum. Yani sonuç, şahsi fikrim, doğru.

Yine kendi yazdığım bir mesajı alıntılayayım ve konuyu da buraya iliştirmiş olayım;
Gerçekten üzücü. Benim de başıma gelen stop problemi sadece bi kaç kere ışıklarda falan denk geldiği için takmamış, rodaj bakımından sonra başıma gelmediği için rahatlamıştım. Virajda vs gelmediği için şanslıydım belkide.

Kuralkan'ın stratejilerini beğenmiyorum. <...> Ama keşke bu tür problemi hızlı şekilde çözüme kavuştursa.

<...>

Bir de bu tür problemler servisten dolayı da kaynaklanıyor olabilir. Bajajın bir çok servisi kalitesiz. Ispartadaki kullanıcılar bir gün toplu randevu oluşturarak Antalyadaki servise geliyorlar bakım için. Defalarca kayıt ve şikayet oluşturuldu Isparta servisi için. Sonuç? Tabii ki herhangi bir gelişme ya da aksiyon yok. Kuralkan bu tür problemlere acilen çözüm getirmeli.

Ayrıca bu problemler, stop etme, serviste uzun süre parça bekleme gibi, DominarRiders'ın instagram sayfasında yorumlara da düşmekte. Artık demekki ciddi sayıda problem yaşayan kullanıcı var. Üzücü..

Edit: İmla hatası düzeltme.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

Valla Bajajda hâlâ sıkıntı var,servisten 500kmde motor için disk ve balata değişim talep ettik motor deli gibi ötüyor.Ret cevabı vermişler,hadi ben değiştireyim ne kadarmis bu disk dedim aradım disk elimizde yok 1 aya anca gelir dedi telefondaki çalışan fiyatı ne kadar diyorum onuda bilmiyoruz diyor

Bu da ciddi bir problem. Benim 2 kere değişen parçam ön disk :). Gittim ölçüm yapıldı parça değişimi talep edildi. Dominar'ın kronik problemi disk yamulması var. Bunu sadece sen, ben, bir iki kişi söylemiyor. Facebook grubunda bir çok kişi var.

Bir de, Dominar 250'de olan bazı problemler Dominar 400UG'de de var. Çünkü benzer alt yapıları paylaşıyorlar. Süspansiyon, motorun bazı parçaları (250 olması sebebi ile), jantlar, göstergeler haricinde diğer parçalar aynı.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Bence doğru. Çünkü Facebook grubunda video paylaşıldı. Ben ilk paylaşıldığında izledim. Adam bildiğiniz dümdüz yolda giderken arkası yana geliyor ve direkt düşüyor. Fren yapmış olsa desek ABS bunu engelliyor. Buz desek henüz o zamanlar buz olacak bi hava yoktu. Yaz günleriydi diye hatırlıyorum. Yani sonuç, şahsi fikrim, doğru.

Yine kendi yazdığım bir mesajı alıntılayayım ve konuyu da buraya iliştirmiş olayım;


Edit: İmla hatası düzeltme.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------



Bu da ciddi bir problem. Benim 2 kere değişen parçam ön disk :). Gittim ölçüm yapıldı parça değişimi talep edildi. Dominar'ın kronik problemi disk yamulması var. Bunu sadece sen, ben, bir iki kişi söylemiyor. Facebook grubunda bir çok kişi var.

Bir de, Dominar 250'de olan bazı problemler Dominar 400UG'de de var. Çünkü benzer alt yapıları paylaşıyorlar. Süspansiyon, motorun bazı parçaları (250 olması sebebi ile), jantlar, göstergeler haricinde diğer parçalar aynı.

Bugün kendi motorcuma götürdüm motoru en azından 2.fikir almak adına işlem yaptırmadım ancak surdugunde diskte herhangi bir sorun olmadığını söyledi hatta motorcuya gidene kadar kuyruğu sıkışmış gibi öten motor son 15-20kmdir bir ses bile çıkarmıyor ilginç gerçekten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

Bence doğru. Çünkü Facebook grubunda video paylaşıldı. Ben ilk paylaşıldığında izledim. Adam bildiğiniz dümdüz yolda giderken arkası yana geliyor ve direkt düşüyor. Fren yapmış olsa desek ABS bunu engelliyor. Buz desek henüz o zamanlar buz olacak bi hava yoktu. Yaz günleriydi diye hatırlıyorum. Yani sonuç, şahsi fikrim, doğru.

Yine kendi yazdığım bir mesajı alıntılayayım ve konuyu da buraya iliştirmiş olayım;


Edit: İmla hatası düzeltme.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------



Bu da ciddi bir problem. Benim 2 kere değişen parçam ön disk :). Gittim ölçüm yapıldı parça değişimi talep edildi. Dominar'ın kronik problemi disk yamulması var. Bunu sadece sen, ben, bir iki kişi söylemiyor. Facebook grubunda bir çok kişi var.

Bir de, Dominar 250'de olan bazı problemler Dominar 400UG'de de var. Çünkü benzer alt yapıları paylaşıyorlar. Süspansiyon, motorun bazı parçaları (250 olması sebebi ile), jantlar, göstergeler haricinde diğer parçalar aynı.

Peki sizin diskler garantiden mı değişti yoksa ödemesini yaptınız mı
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Peki sizin diskler garantiden mı değişti yoksa ödemesini yaptınız mı

Benim garantiden değişti. Servisler hem garantiden değişen parça için ayrı ücret, hem de işçilik parası alıyorlar fabrikadan. Yani aslında onların da işine gelmesi lazım biraz. Benim servisimde ben gittim, ustam bindi geldi "evet bi' yalpalama var" dedi ve ölçümünü yaptı. Ölçüm yaparken video çekip fabrikadan parça isterken ilişik olarak videoyu ekledi. 15 gün sonra falan parçam geldi ve değişimi yaptık. Herhangi bir ücret ödemedim.
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Benim garantiden değişti. Servisler hem garantiden değişen parça için ayrı ücret, hem de işçilik parası alıyorlar fabrikadan. Yani aslında onların da işine gelmesi lazım biraz. Benim servisimde ben gittim, ustam bindi geldi "evet bi' yalpalama var" dedi ve ölçümünü yaptı. Ölçüm yaparken video çekip fabrikadan parça isterken ilişik olarak videoyu ekledi. 15 gün sonra falan parçam geldi ve değişimi yaptık. Herhangi bir ücret ödemedim.

Bu ölçüm olayı her serviste varmı acaba benim goturdugum İstanbul-Maltepe'de ki servis bir ölçüm yapmadan göz kararı konuştu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

https://video.hizliresim.com/S3s8vZ7qZcmtShj/watch
sesi kaydedebildim fikri olan varmıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Bu ölçüm olayı her serviste varmı acaba benim goturdugum İstanbul-Maltepe'de ki servis bir ölçüm yapmadan göz kararı konuştu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

https://video.hizliresim.com/S3s8vZ7qZcmtShj/watch
sesi kaydedebildim fikri olan varmıdır.

Her serviste var mıdır bilemiyorum ancak gittiğinizde talep ediniz. Israrla reddetiyorsa farklı bir serviste şansınızı denemelisiniz.
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Her serviste var mıdır bilemiyorum ancak gittiğinizde talep ediniz. Israrla reddetiyorsa farklı bir serviste şansınızı denemelisiniz.

biraz çevreme danıştım bir arkadaşım göbekteki rulmandan olabileceğini söyledi,sonra rulman arızası seslerine baktım biraz benzerlik var yarın gidip onla alakalı olup olmadığını soracağım.
 
Katılım
12 Ocak 2023
Mesajlar
36
S.A bende motor alıcam.diye epeydir tırmalayan birisiyim. Youtubede görüp çok beğenmiştim.Çok değişik bir tarzı vardı ve çok kıvraktı. Bende bu yüzden Swartpikenleri ktm ye gidip yakindan gordüm. 250 likleri hala gelmemişti. Sadece 2adet 125 lik.vardı 125 i kendileri önermedi. 250 likleride beklemek.lazımdı. jantları harıç bitebir aynılar zaten.
1. Kuyruk aşırı kısa.Artçılı kullanmak çok sıkıntı.2.Elektrik tesidatını beğenmedim. Çinli bazı motorlar gibi iç kabkolar görünüyor tam.örtülmemiş.Yağmur su sabun köpük yeyince sıkıntı çıkarmı bilemedim.
3. Üstüne oturup bakmama müsade ettiler göstergeyi konumlandırdıkları yer.çok kötü hizlı giderken göstergeye bakmak için gözünüzü yoldan anlıkta olsa ayırmak gerekiyor buda tehlikeli. Ayrıca yazıları küçük o mesafeden okumak zor.
4. Başkallarından da anlayan ust olmadığını duymuştum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst