10 yaşından büyük enduro

Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
90
selam arkadaşlar yeniyim danışmak istediğim bişey var, yaza kadar 250-400 arası bi enduro almak istiyorum ama param 10 yaşından büyüklere yetiyor, bu yaştaki motorlarda ciddi bir performans kaybı oluyor mu paylaşırsanız sevinirim
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
3
Sakın alma derim sana ..bekle paran olunca en azından keyifle binebileceğin bir motor mutlaka bulursun. mot
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
90
ya iyi diyosun da bir yandan bu çin malları bir yandan sabırsızlık fena kafam karıştı
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ulem gimsin,nesin,necisin de bakayım hele gaç paran var ne iş yapıyon hele yaz bakayım ona göre bişeyler uyduralım sanada motorsuz kalma:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst