10 Mart Cumartesi Ankara Mt Gezi Müzakeresi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
mankenleri de bi begenemedim hepsi travesti gibiydi :p
siz tanimassiniz noella vardi o tasti ama :bounce:


ahah, manken konusuna hic girmedim ben.. yanlis anlama flm olmasin diye..



Shakulin: canim nasilsin ?
Shak'in Esi: nerdesin, naapiyosun ?
S: ya valla ozellikle gelmedik buraya, onlar geldi oturdu..
SE: kimler geldi ?
S: 20-25 tane manken
SE: yuh.!



oyle :)





Shakulin
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birer fotograf çektirelim manken ablalarla derdim ama telif ücreti falam ister onlar :p

ati çok da çirkin değillerdi be :p

shakulin sen yengeyi annesinin evine gönder kendin kafelerde sebnem şeyfırlarla otur.. utanmaz :p :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
iyi ya ne güzel gemişsiniz...gene kaçırdık anasını satayım...
neyse haftaya için hemen bi başlık açsak olmamı...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya işte öyle vurursun abicim kafanı duvarlara :p
sebnem şeyfırlar deniz pulaşlar ve daha ismini bilmediğimiz yirmi kadar manken anatolya cafenin üst katında salata ağırlıklı öğle yemeği yediler , bizim de motogp yi izleyemememize neden oldular , rayjay pek dellendiydi

:)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
bırah ya kim bilir neler yaptınız mankenlerle bize sölemiyosunuz,fotolardada rayjay görünmüyo zaten çok kzıdım:p :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gözüküyo da sansürlemişler....

Ulen adam telefon eder çağırır...Hepiniz ağzı açık seyrettiniz dimi?....Tabe kim tel edecek?....Aklınız uçmuş....O gazla ta gölbaşına gazlamışınız....Açık hava yaradımı bari?....:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet Büyük Gün Geldi

Şimdi Gelecekler Listesi :

1-Juniors
2-Erginbay
3-Shakulin
4-Eby78
5-Benalphan
6-Rayjay (Kesin diil)
7-R3N (Kesin diil)



Ankaranın büyük gününe gelenler sayısı bir halı sahada maç yapacak kadar kişi bile çıkaramaz...:queen:


Birde İstanbula bakalım...


[

KATILIMCI LİSTESİ:


*)dishy (Antalya'da ama hepbizimle:rendeer: )
0)kırmızı
1)skullhunter
2)necdet
3)zühtüpaşa
4)darkdiamond
5)deer_152
6)ertech
7)luxor
8)vınvın
9)niceman
10)shamyl
11)alper_tim
12)fragrance_chaplin
13)tekteker_ramço
14)turgut
15)Dostdark :queen:
16)bruce
17)ek.engin
18)-MUSTARAKİ-
19)TEROR
20)alonso
21)federal
22)jasmine
23)crato
24)gelişim ibrahim
25)trooper64
26)edi
27)thai
28)cenkmenderes
29)007
30)praetorian
31)görkem
32)judas
33)hayel
34)muzo
34)intercon
35)noela
36)tamer
37)rahmi&halime
38)eskici
39)vedatkaya
40)bbccdd
41)reha
42)batuhan35
43)sod
44)gulşah
45)sadobey
46)cuk_o
47)aydın ölmez
48)borasstr
49)trenox
50)olcan138
51)mete_han
52)desperadost
53)abzah
54)delipoyraz
55)eliff
56)albatros-fb :)
57)john coffee
58)özkansava
59)discordian
60)kaiser
61)arbetus
62)onur_nx
63)fantom76
64)jameika34
65)peril
66)donniedarko
67)ümmet perkitan
68)berkforce
69)xneslihanx
70)chaglar
71)shelost
72)cango
73)aybiketa
74)tmrbaykal
75)aybiketa+5
76)compass
77)kasvet
78)sbuyukkilic
79)prestijsigorta
80)armagedon
81)anicik
82)dominator
83)gece___
84)destinyofrock::friends:
85)teksavasci
86)borty
87)uzman_1907

:queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ankaranın büyük gününe gelenler sayısı bir halı sahada maç yapacak kadar kişi bile çıkaramaz...:queen:


Birde İstanbula bakalım...




:queen: :queen:


Napacan istanbul toplantılarını.....Bak adamlar mankenlerle yemek yemiş....Sizinkiler naapmış....Kakara kikiri....:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
::pokey:: ::winkwink ::eek:uups:: ::meleeek: ::145:: metehan yine sokmuşun milletin gözüne çomağı ne adamsın topram yaaa kardeşlerim hayırlısı olsun ,dostluğunuz muhabbetiniz yeter
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
ahah o kadar insan sallamio galiba seni metehan kardes dusmusun yine burda muhabbetimize :mrgreen:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
Ankaranın büyük gününe gelenler sayısı bir halı sahada maç yapacak kadar kişi bile çıkaramaz...:queen:


Birde İstanbula bakalım...




:queen: :queen:

ba ba baa..

satasma var hocam..

:)



::pokey:: ::winkwink ::eek:uups:: ::meleeek: ::145:: metehan yine sokmuşun milletin gözüne çomağı ne adamsın topram yaaa kardeşlerim hayırlısı olsun ,dostluğunuz muhabbetiniz yeter


eyw saol
:cat:


biz yeni yeni toparlaniyoruz.. uzun vadede biz de oyle uzun bi liste yapcaz insalla

:wiinkk:




Shakulin
 
Katılım
8 Mar 2007
Mesajlar
19
arkadaşlar fotoğraflar çok güzel.motorların foto larını koysaydınız tam olurdu.mayıstan sonra motorumla katılcam size (kabul ederseniz tabii)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
arkadaslar bılıyorum ben hep yazıyorum hıc bulusmalara gelmıyorum ama hem iş hem okul su an bayaa yogunum.
havalarda ısınsın gezılerın tumune gelmeye calıscam,sanırım aranızdan yalnızca pro ile tanıstım.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar fotoğraflar çok güzel.motorların foto larını koysaydınız tam olurdu.mayıstan sonra motorumla katılcam size (kabul ederseniz tabii)

arkadaşlar denizi kabul etsek miki :p :cherry: gel tabi , motor neydi senin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst