- Katılım
- 26 Ara 2006
- Mesajlar
- 573
mankenleri de bi begenemedim hepsi travesti gibiydi![]()
siz tanimassiniz noella vardi o tasti ama :bounce:
ahah, manken konusuna hic girmedim ben.. yanlis anlama flm olmasin diye..
Shakulin: canim nasilsin ?
Shak'in Esi: nerdesin, naapiyosun ?
S: ya valla ozellikle gelmedik buraya, onlar geldi oturdu..
SE: kimler geldi ?
S: 20-25 tane manken
SE: yuh.!
oyle
Shakulin
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.