- Katılım
- 15 Nis 2003
- Mesajlar
- 1,384
- Konu Yazar
- #1
İnsanın kalbinin acıması böyle bir şey .
Allah rahmet eylesin kayıplarımıza yakınlarına sabır versin.
Depremden sonra göreve gittik.
Ben hala kendime gelemedim o anı yaşayanları düşünemiyorum.
Günlerce enkaz altında kalanlar.
O günden beri eşinin, çocuğunun , anasının ve babasının mezarını hala bulamayanlar var.
Çok zor.
Verdiğiniz emekler için, yanımızda durduğunuz için size ve tüm kurtarma ekiplerine teşekkürü borç bilirim. ::shake2::