1 temmuz 2007-ankara,gerede,bolu,abant

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
55950372ry7.jpg

motosikletime hafta içi bakım yapıp uzun yol için hazırlamıştım ve bir gezi çıkarda giderim diye bekletiyordum.
34506056gq7.jpg

cumartesi günü beklediğim telefon geldi ve pazar günü bolu-abant a gitmek için buluştuk iki terer tutkunlarıyla.
46814212es6.jpg

82444289hf9.jpg

41576246zm4.jpg

yol kenarında durup kurtboğazı barajının resimlerini çektim.
96383678ik7.jpg

57721472qo7.jpg

70316360bb6.jpg

50164453lr1.jpg

geredenin girişinden bir resim.
10tt0.jpg

geredede kasksız dolaşıyoruz diye trafik polisi çevirdi bizi ama ehliyet ve rusatı görünce bişey yapmadılar.tabiki yolda giderken kasklarımız her zaman kafamızdaydı.
11qv6.jpg

122pc6.jpg

gerede caddelerinden görüntüler...
123sl4.jpg

12me4.jpg

yolda durupta yemek yemeden olmaz tabi.
13ak2.jpg

14ct8.jpg

boluda durup resim çekemedik ama yolculuğumuzun son durağı olan abant tabiat parkına gelmiştik sonunda.
15th7.jpg

çoğu motorcunun bildiği bir mekan bolu abant gölü.doğal ortamı mükemmel bir yer.insanın oradan hiç ayrılası gelmiyor desem yalan olmaz.
16rf1.jpg

17mc8.jpg

her gittiğimiz gezide olduğu gibi bu gezidede mangalı yakmak murat ve yılmaz abilerime düştü.bu önemli görevi her seferinde başarıyla tamamlayan bu arkadaşlara teşekkürler.
18ed6.jpg

bu arada köfteyi yoğuran hakan abiyede teşekkürler.(boluda hazır köfte bulamamıştıkta)
20ux0.jpg

21vi3.jpg

23tz5.jpg

22wp1.jpg

24mj6.jpg

25qo1.jpg

yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.rüzgarınız bol olsun:cat:

fotoğraf ve yazı:uğur

geziye katılanlar:
uğur:bisan roadstar 250
murat:bisan roadstar 250
yılmaz:bisan roadstar 250
hasan:bisan roadstar 250
hakan:honda shadow 750
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oHHHHHHH :) Yaz Geldi herkes biyerciklere gidiyo bakıyorum da :) Tebrikler :rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla bolu mt ye bişeyler yazsaydınız sizi boluda karsılar sonra kızık yayla bayramına gotururduk.. Sitede yayınladım resimleri.. Bundan sonra Gelmeden Once Bolu Mt Topic ini bi titretiverin... :rendeer::cat:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
fotonun biri çok komik ya. bütün bisanlar bir yerde... honda onlardan 5 metre uzakta başka bir yerde :D ne böyle ayrı gayrı mı var makineler arasında :D
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
fotonun biri çok komik ya. bütün bisanlar bir yerde... honda onlardan 5 metre uzakta başka bir yerde :D ne böyle ayrı gayrı mı var makineler arasında :D
hakan abinin motor bizimkilerden baya büyük diye yanyana gelmemesine dikkat ediyoruz.malum karizmayı çizdirmeyelim.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
Ben de onu kastediyordum zaten :cherry:

o diğer gezide giydiğin jimi hendrix'li tişörtü nerden aldıysan valla parası neyse verim de bana gönder ya bi tane. kış da geliyo gerçi :D tüm yaz aradım böyle bişi bulamadım... :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst