1.Kütahya Motosiklet senlikleri yapildi

Katılım
5 Şub 2005
Mesajlar
27
Emok motosiklet festivalini Kütahya frig vadisinden Bergama ya al1nmas1 tüm kütahyal1lar1 üzmüstü Bizde kendi çabalar1m1zla bir senlik düzenledik çok eglendik . 2 temmuz 2006 da daha kapsaml1s1n1 düzenleyecegimiz senlige davetlisiniz
picture.JPG
picture.JPG
my.php
goruntu0265vh.jpg
[/img]
goruntu0232hj.jpg
030720050127ul.jpg
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
B :salut: ilseydim babamı gitmeye ikna ederdim. Ama neyse 2006yı beklicez malesef
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam digeriyle çakışmazsa ve bi sorun çıkmazsa gelmek isteriz tabi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst