1 haftalık yeni sürücüyüm merhabalar herkese

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
53
Bir chooper'ım olmasını cok istiyordum. Daha uzun süre beklemem gerektiğini anlayınca kolay yoldan bir honda beat aldım. Bu arada Çengelköy'den Şişli'ye gitmeyi başardım.Çok rahat kullanıyorum fakat kısa bir süre sonra yetersiz kalacak. İyi bir başlangıç yaptığımı düşünüyorum. Herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
hoşgeldin ilkbahar, en kısa sürede alırsın chopper ını inşallah :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Honda iyi tercih. İyice ilerletene kadar sürün, konuyla ilgili Eralp Hoca'nın bir sözü vardı:

Eralp Hoca' Alıntı:
Motosikletten düşmemek iyi sürmek anlamına gelmez

Bunu hiç aklınızdan çıkarmayın :cat:

Hoş geldiniz :)
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kopruyu gecerken zorlandınmı hiç?
 
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
53
Avrupa yakasına geçerken trafik biraz hızlıydı adrenalin çok fazlaydı. Dönüşte trafik biraz yavaşlamış olduğu için çok rahat geçtim. Bu arada polislerin takdir belirten hareketlerini gördüm.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Hoşgeldin ilkbahar,iyi seçim yapmışsın 2-3 sene tecrübe kazan sonra hayalindeki motoru alırsın,kazasız keyifli sürüşler dilerim. :rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
53
Honda Beat'imle çok keyifliyiz. Köprüden geçerken biraz korkuyorum zamanla alışcağım herhalde.Bu arada kendimi tanıtayım. 10+10+10+10+3 yaşında doktorum. Yaptığım çevreme göre oldukça sıra dışı bir eylem , hadi hayırlısı.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Tebrik ederim ve aramıza hoş geldiniz. :rendeer:
Umarım motorunuzla daha nice 10+10+10+... yıllar geçirirsiniz :)
Motora ne zaman başlanacağı değil de insanın daha önce hiç hissetmediği bir güzellikle ne zaman tanışmaya karar verdiği önemli.
İnsanın motor kullanmaya başladığı gün hayatının hızla değişmeye başladığı gündür bence.
Güvenli sürüşler dilerim. :cat:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
aramıza hoşgeldin ilkbahar valla bravo ne diyim :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
87
Aramıza hoşgeldin ilkbahar bende çengelde oturuyorum.bu motora alışn daha sonra chooper a geçersin nediyeyim hayırlısı olsun kazasız belasız kullan... :cat: :rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilkbahar' Alıntı:
Honda Beat'imle çok keyifliyiz. Köprüden geçerken biraz korkuyorum zamanla alışcağım herhalde.Bu arada kendimi tanıtayım. 10+10+10+10+3 yaşında doktorum. Yaptığım çevreme göre oldukça sıra dışı bir eylem , hadi hayırlısı.


hojgeldin ablacım bu arada yaşın 10+10+10+10+3=43 oluyor dimi bende üniv sınavlarına hazırlanıyorum eczacı olacagım kısmetse ya cok istiyorum doktor istiyordum doktorlar coookkk uzun süre okuyor :) ben pek sevmıorum
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÜZEL ,HOŞGELDİN... :cat:

DEVAM :thumleft:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
15
Hayırlı olsun aramıza hoşgeldin. Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst