- Katılım
- 30 Nis 2005
- Mesajlar
- 53
- Konu Yazar
- #1
Bir chooper'ım olmasını cok istiyordum. Daha uzun süre beklemem gerektiğini anlayınca kolay yoldan bir honda beat aldım. Bu arada Çengelköy'den Şişli'ye gitmeyi başardım.Çok rahat kullanıyorum fakat kısa bir süre sonra yetersiz kalacak. İyi bir başlangıç yaptığımı düşünüyorum. Herkese kazasız sürüşler.