- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
ihtiyaçtan satıyorum evdekilerle problem yaşadım ruhsat plaka bu gün aldım motora sadece 1 kere bindim şuan 5 km ancak gitmişimdir değerinin çok altındasatıyorum 2200 ytl ye satıyorum 2600 aldım hala ambalajlı almak isteyen mesaj atsın istanbul'da oturuyorum Gaziosmanpaşa şuan garajda duruyor
özellikleri: 150 cc,hava soğutmalı,4 zamanlı,11 hp,alarm,uzaktan kumanda ile çalışma,cpe telefon ikaz ışığı,kask,çanta hediyeli,yan ayakta stop müşürü,bol yedek parça,2 yıl garanti
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forum katılımcılarının satılık ilanlarını daha iyi degerlendirebilmesi ve doğabilecek karışıklıkları önlemek için ilanınızı lütfen örnekteki gibi duzeltiniz !!.... Satış ilanını yayınlamanızdan itibaren ilk mesajınıza kadar geçen sürede veya 24 saat içinde düzeltilmeyen ilanlar silinecektir!!! Örnek ilanını görmek için burayı tıklayın. Resim eklemek için burayı tıklayın
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
Şikâyetler için... [email protected]
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
özellikleri: 150 cc,hava soğutmalı,4 zamanlı,11 hp,alarm,uzaktan kumanda ile çalışma,cpe telefon ikaz ışığı,kask,çanta hediyeli,yan ayakta stop müşürü,bol yedek parça,2 yıl garanti
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
Moderatör tarafında düzenlendi: