1. Ankara Buluşması 24 Ocak Salı Saat18:00 (ERTELENDI)

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben ankara mı dedim? hay ne aptalım ya? yanlış istihbarat, pardon. bizimkileri oyacağım yine :)
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
58
arkadaşlar bugün buluşacak mıyız acayip kar var oran sitesinde, aşağı inmek imkansız gibi, insek bile çıkmamız imkansız. ankara'yı tanıyan bilir. ne diyorsunuz emin misiniz?
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Pro kardeş kar bahane olmaktan çıkıp,ciddi ciddi engel oluşturmaya başladı.Buluşcaz diyorsanız,akşam işten çıkıp,ta Bilkentlerden gelcem.Yol hala açık olursa tabi.Ama yok crtesi falan derseniz ona da varım.Yani ne yapıp edip yapcaz bi şekilde bu buluşmayı!
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
220
Arkadaşlar benim nacizane önerim.Hava muhalefeti nedeniyle toplantınızı ilerki bir tarihe erteleyin.

Sevgilerimle.

Burçinhan Doğan
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Muhtemelen erteleyeceğiz. Hatta erteleyelim haklısınız.

Kesin tarih vermeyelim o zaman, ileriki bir tarihe ertelemiş olalım. Herkese uyar mı?
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Ben Pst ve Perş.(nöbet günlerim) dışında hergüne varım.
Bugünk kesin ertelendi dimi?
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
58
ewet arkadaşlar mantıklı olanı yaptık. ileri tarihte görüşmek üzere
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Bir arkadaşımın dediği gibi kar bahane olmaktan çıktı Tehtid oluşturuyor buna üzüldüm. Buluşmak üzere
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
167
Arkadaşlar ben geldim yaww.Bensiz toplanırsanız yakarım ortalığı walla
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
167
Kaedeş hiç sorma işten ayrıldım ve biliyorsun evde internet yok.İnternet cafelere gitmeyi de sevmiyorum.Ancak böyle eşin dostun yanından nete girebiliyorum.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
167
Tamam dostum.Buluşalım be artık geç bile kaldık.Şöyle sıcak cayımızı içip vuralım lafın gözüne.Oh be Buluşma fikri bile içini açıyor insanın...
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
6
beni de listeye alın gelirim inş.
o gün hava çoook soğuk olcek ona göre iyigiyinin aman haaa:p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Tamam işte başlığı takip edin sürekli. Ankara tayfası bu başlıkta iletişimde olacak. :cat:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
50
arkadaslar cok iyi gelelimde yani bugun kardan eve gidemeyecegiz degil bahçeliye gitmek gibi gozukuyor!!
 
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
102
Bu sefer zaten bana uygun değildi; ama bir dahaki toplantıya (ki o ilk olacak sanırım) gelebilirim umarım!

Şimdiden herkese selamlar! :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst