Pro kardeş kar bahane olmaktan çıkıp,ciddi ciddi engel oluşturmaya başladı.Buluşcaz diyorsanız,akşam işten çıkıp,ta Bilkentlerden gelcem.Yol hala açık olursa tabi.Ama yok crtesi falan derseniz ona da varım.Yani ne yapıp edip yapcaz bi şekilde bu buluşmayı!