- Katılım
- 18 Eki 2005
- Mesajlar
- 393
- Konu Yazar
- #1
1. AEMK gezisi 16.12.2007
Haftasonu yağmur var söylentilerinin aksine mükemmel bir hava var bugün.
Saat 09.30 da Şeref İşler , Orhan(Toful) ve Silves(Yücel) ile Konyaaltı PO da buluştuk.
Yola çıkmayı düşünürken Şeref Akar tel etti ve 5 kişi geleceklerini ama biraz gecikeceklerini söyledi..
Biz de bir süre bekledikten sonra "nasılsa yolda bize yetişirler" diyerek yola çıktık.
Yolda manzaralara esir düştük..
Kuzdere parkuruna vardığımızda henüz kimse gelmemişti..
Kısa bir süre sonra , Erdem(Yirmisekiz), Volkan(erdurlife) ve kardeşim Levent, araba ile geldiler.
Diğer arkadaşlar gelene kadar parkura dalmaya karar verdik Yücel'le
Biraz gaza gelmişiz sanırım, fazla azınca küçük bir kaza yaşıyorum, debriyaj maneti kırılıyor.
Böyle durumlarda bandana her zaman işe yarar...
Kemer'li arkadaşların birer ikişer gelmesiyle motosikletlerimizi padok dizaynına getiriyoruz.
Cevdet Kaya, Halit Kavuk, Çağlar Aktaş.. ve diğerleri yavaş yavaş parkur alanına geliyorlar.
Sohbet ve kaynaşma durumları..
Yücel'den "bu drz ne biçim bişeydir acaba.." halleri...
Benden de öğle yemeği için ateş hazırlamalar..
(Aklımda debriyaj maneti..
Yenisini alırken, bir tane de yedek almaya karar vermeler filan...)
Herkes acıkmış...
Son hızla pişen sucukları mideye indirmeler yaşanırken ormanı inleten bir cayırtıyla gelen motor kimi taşıyor diye merak..!
Kavasaki KLX300 ile Burak Özdemir huzurlarınızda efem...!
Bu arada gelen Şeref Usta ve takımı (5 motor ve 1 araba), KEMK'li arkadaşlarla sohbetteler..
Kardeşim Levent ve Şeref İşler sucuk peşindeler hala ..
Erdem, Zafer, Yücel ve Volkan kaynaşmaktalar..
Her yerde AEMK ve KEMK sohbetleri..
Basri(AEMK), Mehmet ve Beşatar(KEMK) , Şeref Usta(AEMK)
Orhan ve Mehmet parkurda kapışıyorlar
Piknik halinden küçük bir toplantı durumuna geçiyoruz.
Önümüzdeki Ocak ayı başında Kumluca'da bir mahalli yarış yapılacağı rivayeti dolaşıyor ortalıkta..
Bu durumda, biz de Ocak ayı sonunda, Antalya'da bir mahalli yarış yapmaya karar alıyoruz.
Güneşin çekilmeye başlamasıyla dönüş hazırlığına başlıyoruz ve en yakın zamanda yeniden bir araya gelmek üzere Kemer/Kuzdere parkurundan ayrılıyoruz.
Yola çıktıktan bir süre sonra benim ön tekerin patlamış olduğunu fark ediyoruz.
Sanırım parkurda çarptığım bir taş yüzünden oldu bu.
Antalya'ya kadar motorun mümkün olduğunca arka tarafında oturarak 50-55 km yol alıyorum.
Yolda bu güzel manzarayı görüntülemek için duruyoruz.
Biz tam fotoğraf çekerken önümüzdeki çökmüş yola bir scooter yuvarlanıyor...
Kafasında kask olmamasına rağmen adam sadece biraz sersemlemiş gibi görünüyor.
Biz, 5 kişi, motoru düştüğü yerden çıkarıp, ön çamurluğu da tamir edip, adamı Kemer'e uğurluyoruz.
Benim ön lastik patlak olduğu için arada durup kontrol ederek yola devam ediyoruz.
Çok keyifli ve verimli bir gezi oldu...
AEMK gezilerinde buluşmak üzere...
Haftasonu yağmur var söylentilerinin aksine mükemmel bir hava var bugün.
Saat 09.30 da Şeref İşler , Orhan(Toful) ve Silves(Yücel) ile Konyaaltı PO da buluştuk.
Yola çıkmayı düşünürken Şeref Akar tel etti ve 5 kişi geleceklerini ama biraz gecikeceklerini söyledi..
Biz de bir süre bekledikten sonra "nasılsa yolda bize yetişirler" diyerek yola çıktık.
Yolda manzaralara esir düştük..
Kuzdere parkuruna vardığımızda henüz kimse gelmemişti..
Kısa bir süre sonra , Erdem(Yirmisekiz), Volkan(erdurlife) ve kardeşim Levent, araba ile geldiler.
Diğer arkadaşlar gelene kadar parkura dalmaya karar verdik Yücel'le
Biraz gaza gelmişiz sanırım, fazla azınca küçük bir kaza yaşıyorum, debriyaj maneti kırılıyor.
Böyle durumlarda bandana her zaman işe yarar...
Kemer'li arkadaşların birer ikişer gelmesiyle motosikletlerimizi padok dizaynına getiriyoruz.
Cevdet Kaya, Halit Kavuk, Çağlar Aktaş.. ve diğerleri yavaş yavaş parkur alanına geliyorlar.
Sohbet ve kaynaşma durumları..
Yücel'den "bu drz ne biçim bişeydir acaba.." halleri...
Benden de öğle yemeği için ateş hazırlamalar..
(Aklımda debriyaj maneti..
Yenisini alırken, bir tane de yedek almaya karar vermeler filan...)
Herkes acıkmış...
Son hızla pişen sucukları mideye indirmeler yaşanırken ormanı inleten bir cayırtıyla gelen motor kimi taşıyor diye merak..!
Kavasaki KLX300 ile Burak Özdemir huzurlarınızda efem...!
Bu arada gelen Şeref Usta ve takımı (5 motor ve 1 araba), KEMK'li arkadaşlarla sohbetteler..
Kardeşim Levent ve Şeref İşler sucuk peşindeler hala ..
Erdem, Zafer, Yücel ve Volkan kaynaşmaktalar..
Her yerde AEMK ve KEMK sohbetleri..
Basri(AEMK), Mehmet ve Beşatar(KEMK) , Şeref Usta(AEMK)
Orhan ve Mehmet parkurda kapışıyorlar
Piknik halinden küçük bir toplantı durumuna geçiyoruz.
Önümüzdeki Ocak ayı başında Kumluca'da bir mahalli yarış yapılacağı rivayeti dolaşıyor ortalıkta..
Bu durumda, biz de Ocak ayı sonunda, Antalya'da bir mahalli yarış yapmaya karar alıyoruz.
Güneşin çekilmeye başlamasıyla dönüş hazırlığına başlıyoruz ve en yakın zamanda yeniden bir araya gelmek üzere Kemer/Kuzdere parkurundan ayrılıyoruz.
Yola çıktıktan bir süre sonra benim ön tekerin patlamış olduğunu fark ediyoruz.
Sanırım parkurda çarptığım bir taş yüzünden oldu bu.
Antalya'ya kadar motorun mümkün olduğunca arka tarafında oturarak 50-55 km yol alıyorum.
Yolda bu güzel manzarayı görüntülemek için duruyoruz.
Biz tam fotoğraf çekerken önümüzdeki çökmüş yola bir scooter yuvarlanıyor...
Kafasında kask olmamasına rağmen adam sadece biraz sersemlemiş gibi görünüyor.
Biz, 5 kişi, motoru düştüğü yerden çıkarıp, ön çamurluğu da tamir edip, adamı Kemer'e uğurluyoruz.
Benim ön lastik patlak olduğu için arada durup kontrol ederek yola devam ediyoruz.
Çok keyifli ve verimli bir gezi oldu...
AEMK gezilerinde buluşmak üzere...