1.90 boyum var bu üç motordan hangisi altımda iyi durur.

Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
58
Arkadaşlar Merhaba öncelikle
Boyum 1.90 boyum var sizde bu iç motorlardan hangisi altımda ii durur.EMinim hepsi küçük kalacaktır ama en uygunu hangisi her yönden

-TVS apache rtr150
-Honda Cbf 150
-Honda Cbr 125 r

Bunların dışında önerebileceğiniz motor varsa söyleyin lütfen bütçem 3500 tl
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
boy konusuna fazla takılma. ben de 1.90 im. uc motora da binmisligim var. apache sahibi olmuştum. rahatsiz etmedi. cbr biraz siritiyordu altimda.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Ohooo ooo Motor öylemi alınır :pr:

Boy kilo endeksi motosiklet almada kriter bile değildir.

1.50 m boyudaki adamları r1200 gs kullanırken goruyorum 1.90 m boyunda 130 kıloluk pandalarıda activa sürerken görüyorum.


Motor para ile alınır. Paran neye yetiyorsa onu alırsın.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Arkadaşlar Merhaba öncelikle
Boyum 1.90 boyum var sizde bu iç motorlardan hangisi altımda ii durur.EMinim hepsi küçük kalacaktır ama en uygunu hangisi her yönden

-TVS apache rtr150
-Honda Cbf 150
-Honda Cbr 125 r

Bunların dışında önerebileceğiniz motor varsa söyleyin lütfen bütçem 3500 tl

size bir yerde yazmıştık, o zaman bütçeniz 4000 tl idi :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
mondial xtreme max alırsın 1.90 altında rahat ve şık durur. 3.500 tl sıfırı
3870010120133690.jpg


g1vl7.jpg
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
cbr olmaz.. çok ufak gelir sana

ya cbf yada rtr al derim..

bunun için oturup sayfalarca okuyacaksın.. :)
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
cbr 125 R olabilir (2012 model ve sonrası) ama cbr 125 olmaz çok küçük kalır.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Arkadaşlar Merhaba öncelikle
Boyum 1.90 boyum var sizde bu iç motorlardan hangisi altımda ii durur.EMinim hepsi küçük kalacaktır ama en uygunu hangisi her yönden

-TVS apache rtr150
-Honda Cbf 150
-Honda Cbr 125 r

Bunların dışında önerebileceğiniz motor varsa söyleyin lütfen bütçem 3500 tl
d hiç biri :) daha kalıplı birşeylere bak aslında chaper lar gider sana ama illaki race diyorsan 2. huysong..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Yeni Kasa Tvs Bak. en kalıplısı o. benim boyum 186 küçük cc de tek içime sinen motosiklet bu oldu
 
Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
58
o maksimum çıkabileceğimdi :D 4000 :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

arkadaşlar bu arada boyum 1.87 düz olsun diye 1.90 demiştim :D videoki adamın boyu 1.83 arada 4 cm oynuyor sizce küçük dururmu bnde apache :D videoyu izlyip yorum atın lütfen.
http://www.youtube.com/watch?v=7owwkdefvas

arkadaşlar ortaya alın ortada baslıyor tvs nin videosu :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst