1.80 boyla her motorda ayaklarım yere tam basar mı ?

Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Aranıza yeni katıldım arkadaşlar yaş 21 motosiklete heveslendim sürücü kursuna yazıldım. B sınıfı ehliyetim olduğu için sadece direksiyon sınavına gireceğim,ilk kez 2 gün önce motor sürdüm zor gelmedi ( bisiklete iyi binerim ondan heralde) 2 gündürde alıştırma yapıyorum kursun motoruyla günde 1-2 saat ama aklıma takılan bir şey var, kursun motoru mondial 125 uag sele yüksekliği hoşuma gitti selesi alçak, ayaklarım yere rahat rahat tam basıyor. Acaba selesi 80-85 cm motorlada iki ayağımda yere tam basar mı ? boy 1.80 ... Bir de mondial 125 uag ın sele yükseliği nedir bilen var mı ?
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
ben 1,85 im, bindiğim motorlarda sadece motorlardan yana problem oldu, (küçük yapmışlar :) ) yoksa boydan problem yaşamadım. bmw 1200 gs olurda, malum bütçe meselesi :) kısaca her tür motora rahatlıkla binersin.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
valla arkadas öle bir soru sordun ki :silent:

yapman gereken almayı düşündüğün motorlara binip bakmak.

her 1.80 boya sahip insan aynı motorda rahat edemez.

bu işin bacak boyu cok seyi değiştirir, 1.70 lik ama bacak boyu fazla olan insan 1.80 lik bacak boyu kısa olana

göre daha rahat olabilir.
 
Katılım
24 Mar 2014
Mesajlar
60
Alıştıktan sonra parmak ucunla bassan yeter ben öyle yapıyorum artçı olsada olmasada. Zaten tam basarsan motorun yükünü çekmeye başlarsın elinden geliğince tek ayakla az basarak ağırlığı motora bırak.
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
Yamaha x-max 400 kullanıyorum, 1.83 m. boyum var ama anca parmak uçlarım ile yere dokunabiliyorum.
Sele yükseliği ve bacak boyu önemlidir.
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
genç kardeşim malum tecrüben yok ama tecrübe kazandıkça motoru kendin başına ayakta tutmayı ve bacaklarına yük bindirmemeyi öğrenirsin iki sene sonra bu mesajın sana komik gelecektir Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
genç kardeşim malum tecrüben yok ama tecrübe kazandıkça motoru kendin başına ayakta tutmayı ve bacaklarına yük bindirmemeyi öğrenirsin iki sene sonra bu mesajın sana komik gelecektir Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun.

Yok kardeşim yükü lastiğe bindiriyorum ayağa kalkıp motoru bacaklarımın arasında tutabiliyorum ellerimle tutmadan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

Bir de mondial 125 uag ın sele yüksekliğini bilen var mı acaba ?
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
Yok kardeşim yükü lastiğe bindiriyorum ayağa kalkıp motoru bacaklarımın arasında tutabiliyorum ellerimle tutmadan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

Bir de mondial 125 uag ın sele yüksekliğini bilen var mı acaba ?

google biliyordur :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
1.78 boyum var. Geçen gün bir arkadaşın transalp'ine oturdum sadece ayak parmak uçlarım yere değdi (aslında tam olarak şu ''ayak topu'' denilen yere kadar basabildim ayağımı).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst