- Konu Yazar
- #1
Aranıza yeni katıldım arkadaşlar yaş 21 motosiklete heveslendim sürücü kursuna yazıldım. B sınıfı ehliyetim olduğu için sadece direksiyon sınavına gireceğim,ilk kez 2 gün önce motor sürdüm zor gelmedi ( bisiklete iyi binerim ondan heralde) 2 gündürde alıştırma yapıyorum kursun motoruyla günde 1-2 saat ama aklıma takılan bir şey var, kursun motoru mondial 125 uag sele yüksekliği hoşuma gitti selesi alçak, ayaklarım yere rahat rahat tam basıyor. Acaba selesi 80-85 cm motorlada iki ayağımda yere tam basar mı ? boy 1.80 ... Bir de mondial 125 uag ın sele yükseliği nedir bilen var mı ?