1,53 boy 25R !

Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
18
Bilmem daha açtığım ilk konu başlığına yazılan ilk yorumlardan. Arkadaşımız sağolsun.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
[yt]Dk46FEnQ4vs[/yt]
bu arkadas bıseyler anlatmıs ve cbr125 sele yukselıgı bıdıgım kadarıyla r25 den daha fazla , ama egımlı bir yerde nasıl olur ? ustune bırde tecrube olmayınca tabı yoksa boyu cokda şeyapmamak lazım .
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
450
Altın Elbiseli'nin SL tanıtım videosunu izlemeni tavsiye ederim. Orada kısa boylu bayan arkadaşta kullanıyordu. Çok rahat ettiğinden vs. bahsediyor.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Bilmem daha açtığım ilk konu başlığına yazılan ilk yorumlardan. Arkadaşımız sağolsun.

Kendini tanıtmama- check edildi.
Güzel bir fotoğraf- check edildi.
Şehir adı yazmaya üşenip fotoğraf yüklemeye üşenmeme- check edildi.
Boy- check edildi.
R25-check edildi.

Bence de tamam.

Motosikleti alırsanız şöyle bol ekipmanli bir foto da bekleriz, yok yüksek gelirse 9500'e beyaz 500 km de msx125 var arkadaşımda satilik:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
18
Altın Elbiseli'nin SL tanıtım videosunu izlemeni tavsiye ederim. Orada kısa boylu bayan arkadaşta kullanıyordu. Çok rahat ettiğinden vs. bahsediyor.

Teşekkür ederim.
Hemen açıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

Ne yapayım inanın diye Tc. Filan mı yazayım? İsmim yaşadığım yer ve fotoğrafım. Daha fazlasını da yazmayacağım kusura bakma.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
topuklu ayakkabı ile o iş olmaz çünkü ayakkabı yüzünden ayak vites pedalının altına girmez. sağ tarafta arka frene basarken sorun olmaz ama sol tarafta vites var işte o sorun.

ama hep 1. viteste kullanırım diyorsanız olabilir.

istanbul trafiği o kadar korkutucu ve tehlikeli ki bazen güzel kız motorcu görünce bakamıyorum bile yani kafamı bir an yolumdan çekecek olsam evdeki hesap çarşıya uymamış oluyor ve zor toparlıyorum.

önümdeki ya bir anda uzuyor yada ani fren yapıyorlar sorun işte.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Onyargili olmak kotüdür,

O yüzden yorumuma geleyim gercekten, boydan bağımsız olarak söylüyorum o motosikletten başlangıç motoru olmaz, eğitim alsanız da başka motosikletle olur genelde ve kendinizi yeterince tanımadığınız icin başlangıç için agresif geleçektir.

Msx125 konusunda ciddiyim arkadaş da aynı şehirde, ileride duruma göre değiştirebilirsiniz nasilsa, motosiklete adaptasyonunuzu hizlandiracaktir.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
şu konuyu ben açsam ilk gelecek cevap:
"YAĞĞĞ BİRADER FORUMDA ARAMA BUTONU DİYE BİŞEY VAR KÖRMÜSÜN"

beyler harun abilere prim yaptırıyonuz, yapmayın.
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
Kisa boy icin bazi teknikler var ama 1,53 de asiri kisaymis.
Dur kalkta motoru cok yatiracaginizdan oldukca kuvvetli bir destek bacagina ihtiyaciniz olacaktir. Bir bayan olarakta cok zorlanirsiniz diye dusunuyorum. 160 kusur kg bir motor. Inerken ayakligi acmak var bir de. Zor isler.
Sl 250 demisler dogru ama 1,53 e o bile gelmez.
msx 125 dusunun. O da olmazsa pek bir secenek yok zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
250Sl sahibi olarak msx125 öneririm.Evet 250Sl diğer sslere göre daha hafif ve daha ince Fakat o boyla bu motoru bence siz yatırırsınız.
Özellikle kawasaki yedek parçası diğer motorlardan daha damarlıdır.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
tüyü bitmemiş 17-18 yaşındaki kardeşlerimiz konu açınca 2 cevap

kadın açınca 30 cevap.
 
Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
18
tüyü bitmemiş 17-18 yaşındaki kardeşlerimiz konu açınca 2 cevap

kadın açınca 30 cevap.

Bence şu anki konu bu değil. Niye herkes farklı yerlere saptırmaya çalışıyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

Msx sevmiyorum. Genel olarak çoğunluk yapılamaz demiş. Üzüldüm.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Arkadaslar Esra hanimin trol olmadığını düşünüyorum, yukaridaki mesajım öyle demese de kararım değişmiştir, konu açarken içeriği

çok kısa tutmasından dolayı öyle algilanmiştir çok kişi tarafindan, ben dahil..
 
Katılım
16 Ağu 2017
Mesajlar
18
Msx sevmiyorum. Genel olarak çoğunluk yapılamaz demiş. Üzüldüm.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
711
giy botunu bul bir r25 üzerine otur öyle karar ver kimseyi dinleme. baktın olmuyor daha küçük bir motor bul pes etme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst